שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » הכינוס בטבריה והסכמה על צירוף ל'מועצת'
כְּבֶן שִׁבְעִים שָׁנָה
ביום חמישי ייערך כינוס של 'מטה קהילות' של אגודת ישראל, בהשתתפות האדמו"ר מסאדיגורה. כמו"כ, ישנה הסכמה מצד אדמו"רי גור ובעלזא לצרף את הרבי מסאדיגורה ל'מועצת'
כ"ק האדמו"ר מסאדיגורה שליט"א | צילום: שוקי לרר

כ"ק האדמו"ר מסאדיגורה שליט"א צפוי להשתתף בכינוס של 'מטה קהילות', שייערך ביום חמישי הקרוב בטבריה, על ידי תנועת 'אגודת ישראל', כאסיפת סיכום למערכת הבחירות האחרונות.

בכינוס המיוחד צפויים לשאת דברים רבנים ומשפיעים, ובין היתר, המשפיע הנודע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א ישמיע דברי חיזוק לחברי המטה.

בהזמנה שנשלחה מטעם יו"ר מטה קהילות אגודת ישראל, ישראל פרוש, נכתב כי "לאחר הסייעתא דשמיא לה זכינו במהלך הבחירות האחרונות, וכפי שנדברנו, בכוונתנו לקדם באופן מעשי את צרכי הקהילות הרבות בארץ הקודש. לשם כך נקיים בעז"ה ישיבת דיון והיערכות, ביום חמישי, כ"ו ניסן תשפ"א".

האסיפה אמורה להתקיים במתחם סגור ומרהיב בטבריה בשעה 18:00 בדיוק. לאחר תפילת רבים בציון השל"ה הק' למען עתיד חינוך הילדים.

בהזמנה צוינה גם כי משא הקודש יימסר על ידי כבו"ק מרן אדמו"ר שליט"א מסאדיגורה, ודברי ברכה על ידי הרה"ג ר' יוסף קופרברג שליט"א יו"ר 'אגודת ישראל'.

יצוין כי אביו וזקנו של האדמו"ר הנוכחי מסאדיגורה היו חברים במועצת גדולי התורה של אגדות ישראל, והגעתו של הרבי מסאדיגורה לכינוס של התנועה, יממה לאחר חזרתו לארץ מביקור חג אצל חמיו בבלגיה, מסמלת בעיני רבים את ההמשכיות של אבותיו לבית סאדיגורה באגודת ישראל.

'בחזית' חושף גם כי בין האדמו"רים מגור ובעלזא ישנה הסכמה לצרף את האדמו"ר מסאדיגורה שליט"א כחבר במועצת גדולי התורה. לצד שליח שהגיע לסאדיגורה מטעם הרבי מגור, התקיימו גם מגעים בין בעלזא לסאדיגורה בשבוע שלפני הבחירות, כאשר לפי התוכנית, כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא היה אמור להיכנס לישיבת ה'מועצת' שהתקיימה לפני הבחירות באולמי 'בית מלכה' יחד עם האדמו"ר הצעיר מסאדיגורה, ובכך לצרפו באופן רשמי למועצת גדולי התורה, אך בסופו של דבר, הכניסה המשותפת לא בוצעה לאחר שהרבי מבעלזא לא הגיע לאסיפה.

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. בסדיגורה מפעילים כבר כמה חודשים לחץ על כל אדמו"רי המועצת וכן על המזכיר ולצר
    שיצרפו את האדמו"ר שלהם למועצת.
    ובדרך יש כל כל מיני שקרים שהם מפנטזים בשביל להוסיף לחץ כאילו יש אדמו"רים שהסכימו,
    ואז זה מכניס למצב של אי נעימות מצד בתי האדמו"רים,

  2. הכתבה הזאת שקר ביסודה
    כל המצאת הכתבה הזו זה חלק מהלחץ האין סופי שסדיגורה מפעילה בכל המישורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים