שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » עולם הישיבות » הלוויית הרב קרייזווירט זצ"ל בירושלים
דַּרְכֵי צִיּוֹן אֲבֵלוֹת
אלפים רבים ליוו היום למנוחה את הגאון הגדול רבי דב צבי קרייזווירט זצ"ל. ארונו של ראש הישיבה הגיע לקבורה בארץ הקודש ומסע הלוויה יצאה מישיבת 'תורת חיים'
כבו"ק האדמו"ר מסאדיגורה בהלווית הרב דב צבי קרייזווירט זצ"ל | צילום: באדיבות המצלם
 

אלפים רבים ליוו היום (שני) למנוחה את הגאון הגדול רבי דב צבי קרייזווירט זצ"ל. ארונו של ראש הישיבה הגיע לקבורה בארץ הקודש ומסע הלוויה יצאה מישיבת 'תורת חיים' בשכונת רוממה בירושלים לעבר הר המנוחות.

אדמו"רים, רבנים וראשי ישיבות השתתפו בהלוויה, וחילקו כבוד אחרון לראש הישיבה זצ"ל. גאב"ד 'דרכי תורה' הגאון רבי אשר ווייס נשא דברי הספד בהיכל השיבה, והפליג בשבח המנוח זצ"ל, בנוכחות המוני התלמידים שגדשו את ההיכל. בין המספידים היה גם האדמו"ר מפיטסבורג שליט"א שהגיע במיוחד מאשדוד להשתתף בהלוויה.

בהלוויה השתתפו גם כבו"ק האדמו"ר מסאדיגורה שליט"א, גאב"ד העדה החרדית הגרי"ט ווייס שליט"א וראש ישיבת בריסק הרב סולבייצ'יק שליט"א.

כבו"ק האדמו"ר מסאדיגורה בהלווית הרב דב צבי קרייזווירט זצ"ל | צילום: באדיבות המצלם

בערב שבת קודש האחרון נסתלק לגנזי מרומים הגאון הגדול רבי דב צבי קרייזווירט זצ"ל, ראש ישיבת 'תורת חיים' בירושלים.

ראש הישיבה נפטר בלייקווד שבניו גרז'י, אחרי תקופה שהתמודד עם מחלה. רבי דב צבי היה בנו של גאב"ד אנטוורפן לשעבר, הגאון רבי חיים קרייזווירט זצ"ל, וחתנו של האדמו"ר בעל ה'אמונת אברהם' מפיטסבורג זי"ע.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אני זוכר את הסעודה המפסקת בביתו של אביו של הרב באנטוורפן. כל שנה הייתי הולך. היו שם חסילונים טריים ורכיכות טריות ממש לא מן העולם הזה. איפה הם החסילונים ההם…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים