שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » המאבק התקשורתי בין הליכוד לימינה עולה שלב
הבחירות כבר כאן
לאחר שהאשים את נתניהו בפירוק גוש הימין, בליכוד מאשימים את בנט בחידוש הברית עם לפיד • 'ימינה' בתגובה: "נתניהו ולפיד בברית פוליטרוקים, מתעסקים רק בפוליטיקה"
| צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

לאחר שבראיון לישי כהן ב'כיכר השבת' האשים נפתלי בנט את נתניהו בפירוק גוש הימין, כשהותיר את מפלגתו מחוץ לממשלה, ובראיון לטל שלו ב'וואלה' הצהיר כי מפלגתו תתמוך שבוע הבא בהצעת החוק של יאיר לפיד לפיזור הכנסת – בליכוד לא נותרו חייבים והאשימו את בנט בחתירה מחודשת ל'ברית האחים' הזכורה שלא לטוב.

"ברית האחים חוזרת על סטרואידים. אחרי שנפתלי בנט לא המליץ על נתניהו בפני הנשיא, תמך ביאיר לפיד לראשות הממשלה, הודיע אתמול שיתמוך בהצעת לפיד להפלת נתניהו בשבוע הבא – היום בנט מודיע רשמית ש"אין גוש ימין". במקום להקים מפלגת לוויין, עדיף שבנט יתפקד רשמית ל"יש עתיד", נכתב בהודעת הליכוד.

ב'ימינה' לא נותרו חייבים ומיהרו לשגר הודעת תגובה בה נכתב: "נתניהו ולפיד בברית פוליטרוקים. משך כל תקופת הקורונה לפיד ונתניהו מתעסקים רק בפוליטיקה במקום בהשתלטות על הקורונה, דאגה לפרנסתם של מיליון מובטלים ושיקום הכלכלה, זה מה שהוביל לכישלון הנורא".

עוד הוסיפו, כי "כל עוד הם לא מסוגלים להתעלות מעל הפוליטיקה ולהבין את גודל השעה – לא מגיע לא לזה ולא לזה להיות ראש ממשלה".

"לצערנו בחצי שנה האחרונה נתניהו ולפיד הוכיחו שמעניין אותם רק פוליטיקה ולכן כנראה שהמשימה הזו תוטל על ימינה בראשות נפתלי בנט לאחר הבחירות"

אריאל כהנא מ'ישראל היום' צייץ בתגובה להודעת הליכוד: "‏נראה ש'הליכוד' סובל מזיכרון סלקטיבי של אירועי העבר. ובכן להלן: אחרי שנתניהו הכריז מלחמת שמד על בנט, הדליף סיפורים מלוכלכים ושקריים עליו ועל בני משפחתו, שתה לו מנדטים והשאיר אותו מחוץ לממשלת 'האחדות' – הוא עכשיו מפברק את ההיסטוריה בגלל התוצאות על סטרואידים שבנט מביא בסקרים. די!".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים