שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הליכוד בשיימינג לח"כים שנעדרו מהצבעות
פיליבסטר לילי
מפלגת הליכוד צייצה הבוקר, באופן חריג, הודעה נגד מירי רגב, אופיר אקוניס ופטין מולא. "נפיל את ממשלת השמאל רק אם נשמור על משמעת ברזל", הוסיפו במפלגה
בנימין נתניהו | צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב

מפלגת הליכוד תקפה הבוקר (שלישי) שלושה חברי כנסת מרשימתה, לאחר שלא נשארו במליאת הכנסת עד לסיום הדיון בשעות המאוחרות של הלילה. על פי הודעת המפלגה, חברי הכנסת שנעדרו ללא אישור היו השרים לשעבר אופיר אקוניס ומירי רגב, כמו גם סגן השר לשעבר פטין מולא.

בחשבון הטוויטר של הליכוד נכתב: "לתשומת לב חברות וחברי הליכוד – אנו נעדכן כאן באופן קבוע על נוכחותם של חברי הליכוד במליאת הכנסת ובוועדות. אנו נפיל את ממשלת השמאל רק אם נשמור על משמעת ברזל".

"אמש, בניסיון ראשון מול ממשלת השמאל, ראש הממשלה לשעבר נתניהו ורוב מכריע של חברי האופוזיציה נשארו במליאה עד 4 לפנות בוקר. 3 ח״כים מהליכוד נעדרו ללא קבלת אישור: אופיר אקוניס, פטין מולא ומירי רגב".

"כשמכריזים על גיוס, כפי שנעשה אמש – אין קיזוזים, אין היעדרויות ואין תירוצים. נמשיך לעדכן על נוכחות חברי הכנסת כאן, ודו״ח מסכם תקופתי ישלח ישירות לכל חברי הליכוד", לשון ההודעה.

השרה לשעבר מירי רגב כתבה בתגובה: "כפי שנאמר להפלת ממשלת השמאל דרושה משמעת ברזל אך לא פחות מכך, אחדות הליכוד. לכן מוטב שתבהירו כי יציאתי מהמשכן הייתה בתיאום ובאישור".

בשבוע שעבר, לאחר הקמתה של הממשלה החדשה, הודיע ראש האופוזיציה בנימין נתניהו כי לא יאפשרו קיזוזים או היעדרויות בימי ההצבעות במליאה. ההצבעות נמשכו אתמול 12 שעות באחד הפילביסטרים הכי משעשעים שידעה הכנסת אחרי שנתיים של משבר פוליטי, והפעם מי שניהל את ההצגה היה נתניהו.

הדיון במליאת הכנסת הלילה נמשך עד לשעה 04:00 לפנות בוקר. ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ראה שחברי האופוזיציה לא נוכחים באולם והתקשר באופן אישי לבקש מהם להיות נוכחים בכל הדיונים וההצבעות הנוגעות לתקנות הקורונה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. נתניהו ממשיך בדרכו ויתר גרוע.אים הליכוד ירשה לחוק האזרחות להיתגשם.רק כדאי לנקום.הרי זו בגידה לבוחרים שלו.
    האינטרסט שלו חשוב לו יותר מהמדינה.
    להיגרר לאבדון.
    תמיד הצבעתי עבורו,אך לא יותר…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים