שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הליכוד זה ביתך, תתקבל בזרועות פתוחות"
נתניהו לסער
בכירי השטח של הליכוד במכתב ליו"ר תקווה חדשה: "חזור הביתה. הליכוד תמיד היה הבית שלך, כפי שהוא הבית של כולנו. יש לך מקום חם בליבנו ותתקבל בזרועות פתוחות"
גדעון סער ובנימין נתניהו | צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (שישי) באירוע 'שישישראלי' של סגן השר יואב קיש בשנערך בפארק הלאומי ברמת גן ואמר כי "את יום העצמאות הקודם חגגנו בזום והיום אנחנו בפארקים. יום העצמאות מסמל את ההישגים הכבירים שהשגנו כעם וכמדינה".

"אנחנו ניצבים בפני אתגרים כבירים: להזניק את הכלכלה שלנו מחדש אחרי הקורונה, להביא עוד חיסונים כדי שלא תחזור הקורונה וכדי שהכלכלה שלנו תישאר פתוחה, לשמור על הביטחון במיוחד מול רצונה של איראן להתחמש בנשק גרעיני, ולשמור על ההתיישבות מול לחצים בינלאומיים שהולכים ומתגברים".

"מול האתגרים הללו מדינת ישראל זקוקה לממשלה לאומית חזקה, ממשלה ימנית יציבה שתחזיק מעמד לשנים. אפשר להקים את הממשלה הזאת לארבע שנים תוך זמן קצר מאוד. לכן אני קורא לבצלאל סמוטריץ, נפתלי בנט וגדעון סער, בואו נשים אל כל השיקולים הצידה ובואו נקים את הממשלה הימנית והלאומית שמדינת ישראל כל כך זקוקה לה".

"אני קורא כאן לגדעון סער, הליכוד זה הבית שלך. גדלת בבית הזה. אתה תתקבל כאן בזרועות פתוחות! זה לא הזמן להקים ממשלת שמאל. בוא תצטרף אלינו ונקים יחד ממשלת ימין יציבה כדי להבטיח יחד את עתידנו בארצנו. כולנו מאמינים בזה ונעשה את זה יחד ואת יום העצמאות הבא נחגוג בממשלת ימין יציבה", דברי נתניהו.

במקביל, בליכוד פרסמו מסמך עליו חתמו מאות מבכירי אנשי השטח בפנייה ליו"ר תקווה חדשה: "אנו, ראשי ערים ומועצות, סגנים ומ"מים, ראשי סניפים, כולנו חברי ליכוד, קוראים לך גדעון סער – חזור הביתה. הליכוד תמיד היה הבית שלך, כפי שהוא הבית של כולנו. יש לך מקום חם בליבנו ותתקבל בזרועות פתוחות".

"זה לא הזמן להמליך ממשלת שמאל. זה הזמן לחזור הביתה ולהקים ממשלת ימין יציבה לשנים ארוכות שתשמור על ארץ ישראל מול אתגרים גדולים שעומדים בפנינו. גדעון, עשה את הדבר הנכון למען תנועתנו, מדינתנו וארצנו. חזור הביתה", לשון המכתב הפומבי עליו חתומים 74 ראשי ערים, 38 סגנים ומ"מ, 195 איש שמכהנים כיו"ר מועצות ומנהלי סניפים במפלגה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים