שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הליכוד לא מוכן לקזז את פינטו למרות שילדה
באותו מטבע
ראשי מפלגות האופוזיציה העלו בישיבתם כמה דוגמאות, שהובילו אותם להחלטה זו: "שרן השכל הגיעה עם אינפוזיה, ויהודה גליק הגיעה בשבעה על אשתו והם לא קוזזו"
צבי האוזר ויריב לוין | צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

יו"ר סיעת הליכוד חבר הכנסת יריב לוין החליט היום (ב') שלא להתיר לחברי הכנסת של המפלגה להתקזז בהצבעות עם חברת הכנסת שירלי פינטו (ימינה), אשר ילדה לפני פחות משבוע את בתה.

ראשי מפלגות האופוזיציה העלו בישיבתם כמה דוגמאות, שהובילו אותם לדבריהם להחלטה זו: "ב-21 בנובמבר 2018, שרן השכל – אז בליכוד – הייתה מאושפזת. האופוזיציה סירבה לקזז אותה והיא הגיעה מחוברת לאינפוזיה.

"בינואר 2018, יהודה גליק ישב שבעה על אשתו – וגם כאן האופוזיציה סירבה לתת לו קיזוז. יותר מזה: ראש האופוזיציה אז, יאיר לפיד, הציע לקואליציה לדחות את ההצבעה על חוק המרכולים, כי 'זה מה שעושים חברים'", הסבירו באופוזיציה.

הקואליציה, שמונה בימים כתיקונם 61 ח"כים, מונה כעת 60 ח"כים לאחר שפינטו ילדה. יו"ר הקואליציה עידית סילמן פנתה למנהלת סיעת הליכוד עליזה בראשי ולמרכז האופוזיציה יריב לוין בבקשה למצוא לפינטו קיזוז לתקופה בה תיעדר.

ח"כ נעמה לזימי (עבודה) נזפה באופוזיציה: "מי שלא מוכנים להתקזז עם אישה שהרגע ילדה שלא ידברו על מוסר, יהדות ומשפחה. במעשה הזה, הם לא רואים קודם כל את נשותיהן, אחיותיהן והבנות שלהן".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ושוב קואליציה של צבועים, שקרנים ומושחתים. להם מותר.
    לכלכתם – עכשיו תאכלו את הזבל שהשארתם אחריכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים