שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הליכוד: "לא נקים ממשלה עם מנסור עבאס"
אחרי הנאום
לאחר ביקור נתניהו בנצרת, מפלגת השלטון הבהירה כי אין בכוונתה לשתף פעולה עם המפלגה הערבית, ובכלל זאת גם לא עם יו"ר רע"מ, שהצהיר כי אינו שולל ישיבה בממשלה
בנימין נתניהו | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

מפלגת הליכוד הכריזה היום (חמישי) כי לא תקים ממשלה הנשענת או נתמכת על ידי הרשימה המשותפת, והדגישה גם כי לא יסתמכו על יו"ר רע"מ מנסור עבאס. בהודעה שפרסמה המפלגה הסבירו את המהלך בטענה כי מפלגתו של ח"כ איימן עודה התנגדה "להסכמי השלום המקרבים בין יהודים לערבים".

"לא נקים ממשלה עם מנסור עבאס או הרשימה המשותפת, ולא נישען עליהם, לאחר שהתנגדו להסכמי השלום שמקרבים בין יהודים לערבים", נמסר בליכוד. "אזרחי ישראל הערבים תומכים בליכוד בהנהגת ראש הממשלה בנימין נתניהו כי נמאס להם לבזבז קולות על המשותפת שיושבת באופוזיציה ולא עושה דבר למענם. הם מצטרפים לליכוד כדי להבטיח שילוב, שגשוג וביטחון ביישובים שלהם. הליכוד ינצח בבחירות וימשיך להביא הישגים אדירים ולדאוג לכל אזרחי ישראל".

ח״כ אחמד טיבי יו״ר תע״ל ויו״ר סיעת הרשימה המשותפת אמר היום כי "נתניהו משקר בלי למצמץ. הוא הסית נגד כל המצביעים הערבים בהיותם ערבים. הוא עשה זאת בבחירות 2015 ושב והסית נגד האזרחים בשלוש מערכות הבחירות שנערכו בשנתיים האחרונות".

"נתניהו לא דיבר על המשותפת, אלא על עצם האיום הנובע מהצבעה חוקית של אזרחים ערבים. לאחרונה הוא גילה באמצעות יועצים את הקול הערבי וכעת הוא מנסה להפוך אותנו לטמבלים השימושיים שלו. יואיל נתניהו לתרגם את ״אהבת הפתע״ שלו לערבים ע״י ביטול חוק הלאום, הפסקת הריסות בתים ומיגור ארגוני הפשיעה".

"הוא לא יעשה זאת. זאת אהבה זמנית לקול הערבי והיא תתפוגג מיד בתום הבחירות. הרופאים והאחיות הערביים שטיפלו בהוריו גם הם נהרו לקלפיות לפני שנתניהו ינהר ליישובים הערביים .זה הזמן לאחדות ברשימה המשותפת כדי לייצג בכבוד את הציבור הערבי, דברי טיבי.

יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה: "במהלך עשור בשלטון נתניהו אפשר לארגוני הפשע להחריב את הרחובות שלנו ומנע תוכניות מתאר שהובילו להריסות הבתים שלנו. מעולם לא היה ראש ממשלה הסית נגד האוכלוסייה הערבית כמו נתניהו – מהערבים נוהרים ועד לסמן את כולנו כאיום קיומי. מי שמוריד ראש בפני גזען סופו להפוך לקורבן שלו. אין קיצורי דרך, רק קול מאוחד של החברה הערבית ושותפים יהודים תבטיח את האינטרסים של החברה הערבית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים