שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הליכוד: "נפתלי בנט התגלה כליברמן בלי זקן"
מתקפה חריפה
בליכוד תוקפים בצורה חריפה את מפלגת ימינה ואת העומד בראשה ח"כ נפתלי בנט על דברי ח"כ כהנא על כך שימינה תוכל להקים ממשלה עם מרצ ולפיד בבחירות הקרבות
נפתלי בנט במליאת הכנסת | צילום: דוברות הכנסת

בליכוד תוקפים בצורה חריפה את מפלגת ימינה ואת העומד בראשה ח"כ נפתלי בנט, בתגובה לדברים שנאמרו על ידי ח"כ מתן כהנא בראיון אמש ל'כאן חדשות', כי מפלגת 'ימינה' תוכל לרוץ יחד עם לפיד ומרצ בממשלה הבאה.

"בנט מתגלה כליברמן בלי זקן ובדיוק כמו ליברמן הוא נחשף כמי שמנסה למנוע הקמת ממשלת ימין. בנט עבר תוך כמה חודשים מגוש הימין, אל שותפות עם לפיד ומרצ והצבעה בעד לפיד לראשות הממשלה", לשון ההודעה.

כזכור, אתמול, לאחר ההצבעה על פיזור הכנסת והנאום התוקפני של נפתלי בנט נגד נתניהו והממשלה, גם חבר הכנסת מתן כהנא לא טמן ידיו בצלחת והתבטא גם הוא על הצורך בממשלה חלופית גם במחיר שיתוף פעולה עם לפיד ומרצ.

"ימינה תשים בצד את כל המחלוקות כאשר המפלגות יתמקדו בהתמודדות עם הנושאים המשותפים ולא המפלגים", אמר כהנא, שהוסיף כי מפלגת 'ימינה' תדע להתמודד עם נגיף הקורונה כמו גם בנושאים הכלכליים, והעיסוק ביו"ש לא יהיה על הפרק: "בין כך ובין כך בארבע שנים הקרובות אין סיכוי למימוש החזון המדיני של הימין".

עו"ד איתמר בן גביר מעוצמה יהודית שיתף את דבריו של כהנא והגיב בעקיצה: "למי ששאל אותי למה חייבת אלטרנטיבה לימינה".

מוקדם יותר הבוקר, התייחס לעמדת מפלגת ימינה, גם יו"ר הקואליציה מהליכוד ח"כ מיקי זוהר, ואמר בראיון בגלי צה"ל כי הוא יודע שבנט לא מתכוון להקים עם ממשלה עם נתניהו: "בנט החליט לפרק את גוש הימין, אני חושב שזו טעות מבחינתו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים