שיתוף
תגובות
כללי » "המאבק באיראן היא משימה ענקית"
נתניהו רומז
רה"מ באירועי הרמת כוסית בגופי הביטחון: "המאבק באיראן וגרורותיה ובהתחמשות האיראנית היא משימה ענקית. המצב שקיים היום, לא אומר שזה המצב שיהיה קיים מחר"
נתניהו בפורום מטכ"ל | צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ
נתניהו בפורום מטכ"ל |
צילום: רועי אברהם/ לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום אירועי הרמת כוסית בגופי הביטחון, מוסד, שב"כ וצה"ל לרגל יום העצמאות ה-73 של מדינת ישראל. "המאבק באיראן וגרורותיה ובהתחמשות האיראנית היא משימה ענקית. המצב שקיים היום, לא אומר שזה המצב שיהיה קיים מחר", אמר נתניהו בפורום מטכ"ל.

נתניהו הוסיף כי "קשה מאוד להסביר את מה שחוללנו פה בישראל, במעבר הזה מחוסר אונים מוחלט שלא היה כדוגמתו בתולדות העמים, לכוח עולמי שהצלחנו לייצר כאן. בוודאי כוח אזורי, אך במובנים מסוימים גם עולמי. אני מאחל לכולנו שתמשיכו בדרך הזאת, ושתמשיכו לשמור על חרב דוד בידיכם".

נתניהו, ראש המוסד יוסי כהן ושר המודיעין אלי כהן | צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ
נתניהו וראש השב"כ נדב ארגמן | צילום: באדיבות המצלם

שר הביטחון בני גנץ אמר כי "אני גאה להיות כאן בפורום איכותי וממלכתי שמוביל הישגים משמעותיים עבור המדינה. מערכת הביטחון לקחה על עצמה משימות חדשות מורכבות השנה וסיפקה תוצאות- בביטחון, במאבק בקורונה, ובבניין הכוח. אנחנו צפויים לאתגרים משתנים בתקופה הקרובה, גם בזירה הפלסטינית, גם בנושא המאבק בקורונה שאנחנו לא יודעים לצפות לאן יתפתח, וגם מול איראן שממשיכה להתעצם ולהוות איום אסטרטגי על העולם ועל ישראל. צה"ל ימשיך לבנות את הכוח בהתאם לאתגרים החדשים והמשתנים, ולהיות מוכן לכל תרחיש. יש לנו על מי לסמוך וזה עליכם- אני מבקש להודות לרמטכ"ל, לכל אחת ואחד מכם, ודרככם עד אחרון החיילים בשטח, על עוד תקופה שבה עמדתם על המשמר, וביצעתם את כל המשימות".

ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי: ״צה"ל הוא ארגון שמאחד את כל חלקי העם – בתוך הטנק או הספינה נוצר היתוך, ומפקד שפיקד על חיילים מדימונה ועד צפון תל אביב, כשהוא יוצא מהצבא הוא אדם אחר. זה סטרטאפ אדיר של ממלכתיות וסולידריות, אין אותו לאף מדינה. אנחנו מטפחים את העניין הזה ככל שרק אפשר – מעל לכל טובת המדינה ושיקולי הבטחון, ההגנה לנגד עיני האנשים שנמצאים פה והאנשים שמתחתיהם. יש פה פורום משובח, מהטובים ביותר במדינת ישראל ואני סומך עליהם באופן מוחלט. אנשים חושבים ותכליתיים עם סולם ערכים שמייצגים היטב את הרוב המכריע של הקצינים והחיילים בצה"ל. כולנו מרגישים זכות גדולה להיות במקצוע הזה, במיוחד בימים אלו״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים