שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "המאבק באנטישמיות יהיה נושא הדגל במהלך כהונתי"
הנשיא הרצוג
מטרת הכינוס בכוונה להפוך את השיח העולמי כנגד האנטישמיות לפעולות קונקרטיות במטרה להשיג השפעה רחבה
הנשיא יצחק הרצוג | צילום: מארק ניימן, לע״מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג השתתף היום, (שלישי) בפורום הגלובלי למאבק באנטישמיות שמוביל משרד החוץ בשיתוף עם משרד התפוצות. כותרת הפורום השנה "collective efforts for collective impact", מתוך כוונה להפוך את השיח העולמי כנגד האנטישמיות לפעולות קונקרטיות במטרה להשיג השפעה רחבה.

נשיא המדינה, יצחק הרצוג: "המאבק באנטישמיות יהיה אחד מנושאי הדגל במהלך כהונתי כנשיא. ראינו עלייה באנטישמיות במהלך הזדמנויות שונות בעת האחרונה, כגון במהלך מבצע 'שומר החומות' שבו עברנו תקופה מורכבת ומאתגרת. אחת הסוגיות המרכזיות שעלינו להתמודד איתן היא 'ועידת דרבן' הקרובה".

"ועידת דרבן וועידות קודמות לה גרמו לנזקים ולכן עלינו לפעול בנחרצות, באחדות וללא מורא כנגד ועידה זו. מדובר בכינוס של שנאה והשמצה, אירוע אנטישמי במובנו הגרוע ביותר. לצורך כך יש לפעול מול ממשלות, ארגונים ומעצבי דעת קהל ולדאוג לכך שכינוס נורא זה לא יתקיים".

שר התפוצות, ד"ר נחמן שי: "אנחנו, כאן במדינת ישראל, חייבים להבין כי המציאות בישראל וההחלטות המתקבלות בממשלת ישראל, הן בעלות השפעה ישירה על הקהילות היהודיות ברחבי העולם. מתפקידי כשר התפוצות להיות החוליה המקשרת בין יהדות העולם, יחידים או קהילות, ולהעביר את התחושות אל שולחן הממשלה. מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי, ועל כן תעמוד בסולידריות עם יהדות התפוצות, תמיד".

1 הנשיא הרצוג
צילום: מארק ניימן, לע״מ
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים