שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » "המבצע הוכיח שאנו מוכנים וערוכים לכל אתגר"
שבתאי לשוטרים
היום קיים מפכ"ל המשטרה הערכת מצב ביטחונית עם מפקד מחוז הדרום של המשטרה, נציגי שב"כ ופיקוד העורף נוכח המשך הירי הרקטי לעבר יישובי הדרום
מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי | צילום: דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי ערך היום הערכת מצב ביטחונית בדרום עם מפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמר, מפקדי המחוז, גורמי שב"כ ופיקוד העורף, ולאחר מכן ערך סיור באשדוד ואשקלון במהלכו נפגש עם חבלני המשטרה המטפלים בזירות השונות והגיע לזירת נפילה. בנוסף התמקדו בהערכת המצב בסקירה של מוקדי ההתפרעויות בדרום שכעת נמצאים בשליטה מלאה של המשטרה, ללא אירועים חריגים.

בפתח הערכת המצב אמר המפכ"ל: "אני רוצה לפתוח במילה טובה לכל שוטרי המחוז, המפקדים והלוחמים שנמצאים כאן בגזרה הדרומית בחזית הלחימה. אנחנו עוברים תקופה מאתגרת שבה המשטרה פועלת במספר מאמצים במקביל, מאמץ ראשון לסיכול פעילות טרור ברחבי הארץ, מאמץ שני להצלת חיי אדם תוך טיפול בזירות הנפילה השונות יחד עם כל ארגוני הביטחון וההצלה, והמאמץ השלישי הוא שמירה על הסדר והביטחון בערים המעורבות ובכל המקומות בהם היו התפרעויות, זאת לצד המשך המאבק בפשיעה".

"מבצע 'שומר החומות' הוכיח שאנו מוכנים וערוכים לכל אתגר, בעיקר הודות למסירותם של השוטרים והשוטרות שבוחרים, כך שמעתי ממפקד המחוז, להישאר בגזרה גם בסיום המשמרת מתוך מחוייבות לתושבים ולערי הדרום. אני גאה בכם בשעה זו שבה מדינת ישראל נלחמת על זכותה לשקט וביטחון לאזרחיה".

מפקד המחוז, ניצב פרץ עמר אמר: "ברצוני להודות על התמיכה המלאה אותה קיבלנו מהיחידות הארציות. מחוז דרום של המשטרה פועל מתחילת מבצע ׳שומר חומות׳, בכוחות מתוגברים ונותן במקביל מענה לאתרי הנפילות ולאירועי הסדר הציבורי. בעקבות פעילות האכיפה הנחושה כנגד מפרי הסדר נראה שישנה ירידה דרמטית באירועים אלה ואנו פועלים ביחד עם הרשויות ליום שאחרי".

בנוסף ביקר המפכ"ל את חבלני המשטרה הפועלים בדרום, חבלנים שמתגברים את הגזרה מכל רחבי הארץ: "הגעתי לומר לכם תודה בשמי ובשם אזרחי ישראל על עבודתכם המקצועית והחשובה בכל הזירות, אתם אלו שמגיעים ראשונים לכל זירה ומסכנים את חייכם בכדי שלתושבי הדרום יהיה בטוח יותר. מערך החבלה של המשטרה הוא מהמובילים בעולם בזכות הניסיון שצברנו במהלך השנים, בזכות הטכנולוגיה שאנו מפתחים כל הזמן ובעיקר בזכותכם החבלנים שלא נחים לרגע ויוצאים לכל זירה וזירה".

לאחר מכן הגיע המפכ"ל לסיור בבית באשקלון שספג פגיעה ישירה ובו נהרגה אישה ונפצעה קשה אישה נוספת אשר חולצה על ידי רפ"ק אבי פרנקו, הגר בסמוך למקום. אבי סיפר למפכ"ל על שארע ועל פעולות החילוץ של תושבת המקום שעדין מאושפזת במצב קשה בבית החולים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים