שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » המדינה שפתחה שערים – בלי בידוד ובלי הגבלה
טסים ליוון
דווקא כשישראל אדומה מתמיד, הודיעה יוון על הסרת ההגבלות על כמות התיירים המותרים לבקר בשטחה • המבקרים ביוון לא ידרשו בידוד בנחיתה ביוון • כלכלת תיירות
יוון | צילום: leoks, שאטרסטוק

יוון הודיעה כי תאפשר כניסה של תיירים ואנשי עסקים ישראלים לשטחה, ללא הגבלה של מספר התיירים או היעדים וללא צורך בבידוד. זאת, בכפוף להצגת בדיקת קורונה שנערכה עד ל-72 לפני הנחיתה, כאשר ההחלטה תיכנס לתוקף החל מה-15 בספטמבר – שבוע מהיום.

כבר בחודש שעבר אישרה יוון את הכפלת מספר התיירים הישראלים שיכולים לבקר בה החל מספטמבר, מ-600 ל-1,200 בשבוע. כעת מסתבר, כי גם הגבלה זו תבוטל במהלך החודש.

מי שמיהרה לנצל את הבשורה כדי למזער ככל הניתן את נזקי הקורונה, היא חברת התעופה הישראלית ישראייר. בהודעה שפרסמה החברה, הודיעה ישראייר כי היא תחל להפעיל טיסות לאי רודוס לקראת חגי תשרי, החל מה-16 בספטמבר. מחירי הטיסה יחלו ב-279 דולר, וחבילת נופש ל-4 לילות תתומחר החל ב-599 דולר.

כזכור, שמי ישראל החלו להיפתח בהדרגה מה-16 באוגוסט. כאשר עד כה, רק שלוש מדינות המוגדרות ירוקות הסכימו לקבל תיירים ישראלים – בולגריה, קרואטיה ויוון – תחת מגבלות שונות: בכניסה לבולגריה יש להציג בדיקת קורונה שלילית שבוצעה עד 72 שעות לפני הכניסה למדינה ובקרואטיה יש להציג בדיקת קורונה שלילית שבוצעה עד 48 שעות לפני הטיסה.

כלכלתה של יוון שתלויה במידה רבה בענף התיירות, היא ככל הנראה הסיבה להחלטה המוזרה שקיבלה יוון – לקבל ישראלים ללא הגבלה וללא בידוד, למרות התפשטות הנגיף בישראל האדומה מתמיד.

שר החוץ גבי אשכנזי אמר בתגובה להחלטה כי "בין ישראל ויוון קיימת שותפות אסטרטגית חשובה, והעובדה שיוון היא המדינה הראשונה שפותחת את שעריה בעידן הקורונה היא הוכחה לברית החזקה בין המדינות. מערכת היחסים בין יוון לישראל מהווה דוגמה לכך ששיתוף פעולה ושיח ישיר בין מדינות הוא הדרך הבטוחה לשגשוג כלכלי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים