שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » המדריך למקום המושלם לקניית פאה
בראש שלך
כדי לקנות פאה איכותית לא מספיק להבחין בין סוגי שיער, סוגי תפירה או לדעת איזה צבע בדיוק רוצים, אחד הסודות הוא המקור שלה, או ליתר דיוק איפה בדיוק קנית את הפאה • מירי כץ מ'פאות שולמית' מדריכה על הדרך לאיתור המקום המושלם עבורך לרכישת הפאה
חנות פאות | צילום: Iakov Filimonov, שאטרסטוק

רגע לפני הוצאת אלפי שקלים על פאה חדשה, מירי כץ מ'פאות שולמית' מתארחת בסדרת הרשת 'ביוטי פלוס' ומניחה ארבעה קווי יסוד לאיתור הסלון המדוייק עבור כל אחת באופן אישי כדי לוודא שהתשלום יגיע למקום שיתן לך את מירב התמורה.

מירי מדגישה ארבעה עקרונות יסוד חשובים שיכולים לעשות את ההבדל:

1. מגוון – "אני חושבת שמאוד חשוב ללכת למקום עם מבחר גדול ומבחר של סגנונות ודגמים", אומרת מירי מקום עם מבחר דגמים יאפשר לכל לקוחה למצוא את הסגנון המתאים לה מבלי להתפשר על יופי.

2. צוות – מלבד המגוון, גם צוות הסלון הוא פקטור משמעותי בבחירת מקום הקניה. "צוות שיכול להתאים לכל לקוחה ולקוחה פאה שמתאימה לה או מקום שמתאים לה", מדגישה מירי כץ, "יכול לעשות את ההבדל עבור הלקוחה המתלבטת".

3. אחריות ואמינות – חשוב ללכת למקום מוכר שמעניק חשבונית, זה יוצר תחושה של אמינות. לדברי מירי כץ מ'פאות שולמית', כשהרציונל מאחורי הדברים מובן: אישה שמוציאה סכומי כסף גדולים על מוצר כמו פאה תרצה לדעת שהיא משאירה אותו בידי אדם אמין, שיעניק לה את התמורה המתאימה לכסף מבלי לנסות שטיקים כלשהם.

4. שירות – "פאה היא דבר שלאורך הזמן צריך לתחזק אותו", מזכירה מירי, ומוסיפה כי לא רק התחזוק חשוב אלא גם הטיפול בתקלות שעלולות להתרחש: "בפאה יכולות לקרות תקלות ולכן חשוב ללכת למקום שנותן שירות עם חיוך אחר כך ורצון טוב לעזור ולהוציא לקוחה שמחה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים