שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » המונים הפגינו נגד נתניהו בבלפור
מסיבת הדבקה
בירושלים נרשמו עימותים בין המשטרה למפגינים, שוטר אחד נפגע קל בפניו ולראשונה זה חודשים נעשה שימוש במכת"זית. שניים נעצרו
תגיות:
הפגנה בבלפור | צילום: דוברות המשטרה

לאחר מספר שבועות של הפגנות יחסית רגועות, אמש (מוצאי שבת) פרצו עימותים בין שוטרים למפגינים שהובילו את המשטרה להשתמש באמצעים לפיזור הפגנות. בפעם הראשונה מזה שבועות ארוכים, השוטרים החלו להשתמש במכת"זית כדי לפזר את המפגינים שקייצו צעדה.

מפגין אחד נפצע באורח קל בעינו מהמכת"זית ופונה לקבלת טיפול רפואי. קודם לכן, במהלך התהלוכה שהתקיימה טענה המשטרה כי אחד הצועדים החל להפר את הסדר, תקף שוטרים ונעצר על ידם. בהמשך נעצר חשוד נוסף בגין תקיפת שוטרים כשלפי המשטרה הוא הדיף ריח של אלכוהול וברשותו נתפס חומר החשוד כסם.

מהמשטרה נמסר כי "הערב התקיימה מחאה סמוך למתחם רה"מ בבלפור במהלכה בעת שצעדו מאות משתתפי המחאה מכיוון גשר המיתרים לכיוון כיכר פריז, בחרו חלקם להפר את הסדר תוך אלימות ועימותים עם כוחות המשטרה".

"בין היתר, ביקשו הצועדים לפרוץ את חסימת המשטרה סמוך לבית הנשיא שם תוך אלימות ויידוי חפצים לעבר השוטרים, וניסיונות להעביר את המייצגים אותם נושאים החלה הפרת סדר במהלכה הותקף קצין משטרה ונפצע בפניו".

"הקצין המשיך במשימתו יחד עם עמיתיו המפקדים והשוטרים להשבת הסדר ורק לאחר מכן פינה עצמו לטיפול רפואי. במהלך הפרת סדר זאת נאלצו השוטרים לפעול לפיזורם של המפגינים תוך שימוש באמצעים להשבת הסדר במקום".

"במהלך הערב נעצרו על ידי המשטרה שני חשודים בגין הפרת סדר ותקיפת שוטרים. כבר בתחילת צעדת המוחים מכיוון גשר המיתרים נעצר חשוד בגין הפרת סדר ותקיפת שוטרים והועבר לחקירה. בהמשך, במהלך הפרת הסדר סמוך לבית הנשיא נעצר חשוד נוסף בגין תקיפת שוטרים כשהוא על פי החשד בהשפעת אלכוהול וברשותו חומר חשוד כסם", נמסר מהמשטרה.

השוטר שנפצע | צילום: דוברות המשטרה

מתנועת "קומי ישראל" נמסר: "הערב, בצעדה שעברה ברחוב הפורצים המשטרה החלה לבצע מעצרים פוליטיים נגד מפגינים בולטים ובהמשך הפעילה אלימות ברוטלית כולל שימוש במכת״זית בקור הירושלמי, ממנה נפצע אחד המפגינים בעינו ופונה לבית החולים. נתניהו שוב מפעיל את משטרת ישראל על מנת לדכא את המחאה נגדו כי הוא מריח את סופו הפוליטי״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים