שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » עולם הישיבות » המונים השתתפו במעמדות "רינה של תורה"
"עין לא נותרה יבשה"
בהשתתפות מאות שהתכנסו כפי ההנחיות ואלפים שהצטרפו בשידור החי, נערכו מעמדות התפילה בראשות גדולי ישראל שליט"א, בהם הוזכרו כל המבקשים להיוושע בסגולה

בלילות פורים התקיימו מעמדות התפילה הנודעת למציאת זיווג במעמדות "רינה של תורה" בב"ב ובירושלים. בהשתתפות מאות שהתכנסו כפי התקנות ואלפים שהצטרפו בשידור החי, נשמעה זעקת המבקשים בראשות מרנן גדולי ישראל שליט"א להיוושע בסגולה הבדוקה והמנוסה להקמת בית בישראל.

אלפים מהארץ ומהעולם הביעו רצונם להשתתף בהזכרת שמם במעמד התפילה המיוחד לאחר סדר הלימוד של "רינה של תורה", עליו התבטא מרן שר התורה שליט"א קודם הפורים: "כדאי לפרסם לכולם כמה התפילה הזו מתקבלת, שהם יזכו גם".  המעמדות התקיימו  לאחר סדר לימוד מיוחד של שעות רצופות בתענית דיבור ע"י מאות לומדי הכוללים "רינה של תורה" בבית מדרשו של מרן שליט"א –  'לדרמן' בליל שישי ליל פורים דפרזים, ובביהמ"ד 'שערי תבונה' ברמות במוצ"ש ליל שושן פורים. 

בבית מדרשו של מרן שר התורה שליט"א ניגש לפני התיבה חתנו ראש הישיבה מרן הגאון רבי שרגא שטינמן שליט"א, שאמר קודם התפילה "אמרנו היום בתענית 'טרם נקרא אליך עננו', והלא כעת כן קראנו 'בצרה גדולה אנחנו', והביאור שמבקשים מהשי"ת שדי בזה שנגיד שאנו בצרה והוא כבר ידע מה בדיוק חסר, כאמא שיודעת מה חסר לבנה אפי' שאינו מפרט.  זו גם הבקשה 'היה נא קרוב לשוועתנו' – שכשה' קרוב הוא יודע בדיוק מה כל אחד צריך. התאספנו כאן קהל גדול בשעת רצון גדולה של תפילה אחר לימוד תורה, ולכל אחד יש את הבעיה והבקשה שלו,   אנו מבקשים מהשי"ת שישמע את הבקשה והצורך של כל אחד ואחד ותתקבל התפילה המיוחדת לעת רצון זו". עקב חולשתו, רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א העתיר מביתו בהזכרת כל שמות המבקשים. 

לאותיות 'קרע שטן ישועה וזווג', ניגש לפני התיבה המשגיח דמיר מרן הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א ובין הפרקים עורר בדברים את הקהל העצום על השנה הקשה שעברה על כלל ישראל בכל קצוות תבל, וזעק עד כמה צריך להתעורר ולבקש רחמים ומאידך להודות ולהודות על החסדים הגדולים שראינו עם מאות יהודים שחזרו לחיים ממש משערי מוות ר"ל. עת הגיע המשגיח שליט"א לפסוקי "אנא ה' הושיעה נא" לא נותרה עין יבשה מזעקתו המרעידה בתחינת הלב למען מצפי ישועה. 

במוצאי שבת – פורים ירושלים, נשא דברים חוצבים קודם התפילה מרן הגאון המקובל רבי יעקב הלל שליט"א שעורר את הציבור לשאוב מישועת וסגולת היום. לפני התיבה ניגש הגאון הצדיק המקובל רבי מרדכי ליבר כהן שליט"א, ראש הכוללים 'רינה של תורה', בתחינה וזעקה עבור כל שם ושם יחד עם כל המשתתפים.

צילום: יעקב נחומי, דוד זר 

1
צילום:
2
צילום:
3
צילום:
4
צילום:
5
צילום:
6
צילום:
7
צילום:
8
צילום:
9
צילום:
10
צילום:
11
צילום:
12
צילום:
13
צילום:
14
צילום:
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים