שיתוף
תגובות
משפחה » חינוך » המורים ישבתו מחר – ניסיון להוצאת צווי מניעה
בשל המתווה
שרת החינוך: "צעדים כוחניים ופוליטיים על גבם של ילדים אינם ראויים ואינם מקובלים. התנהלות אגרסיבית וחד צדדית לא בבית ספרנו. משרד החינוך פועל להוצאת צווי מניעה
חיטוי כיתת לימודים | צילום: Ververidis Vasilis, שאטרסטוק

שעה קלה לאחר הודעת משרד הבריאות והכרעת ראש הממשלה על מתווה הבידודים החדש שיכנס לתוקף במערכת החינוך החל ממחר ואשר יפטור את התלמידים מבידוד במקרה של חשיפה למאומת – מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד הודיעה למורים לא להופיע מחר ללימודים עד להודעה חדשה.

כמו"כ יו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר-טל הורה הערב לכל הסייעות בגני הילדים ברחבי הארץ, למעט בחינוך המיוחד, שלא להגיע מחר לעבודה כל עוד אין גננת בגן, ולא לפתוח את גני הילדים.

שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון: "צעדים כוחניים ופוליטיים על גבם של ילדי ישראל אינם ראויים ואינם מקובלים, בטח בימים מאתגרים כאלה. התנהלות אגרסיבית וחד צדדית לא בבית ספרנו. משרד החינוך פועל להוצאת צווי מניעה".

בתוך כך, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, שוחחה בימים האחרונים עם מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד כדי ליצור לחץ שיוביל לדחיית מתווה הבידודים בבתי הספר בניגוד למדיניות של ראש הממשלה נפתלי בנט והשרים ניצן הורוביץ ויפעת שאשא ביטון. כך דווח בווינט.

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "רק כשסמכויות ניהול המשבר יעברו לידי ראשי הערים נפסיק כולנו להיות פיונים במשחקי האגו של מקבלי ההחלטות, נפסיק לראות החזרת ילדים למתווה בדיקות מבלי שחולקו הבדיקות ונפסיק לראות את הגב׳ בן דויד מודיעה בדקה ה-90 שהמתווה בוטל ונשארים בבית. חבל רק שהבדיחה היא על חשבונינו ועל חשבון ילדינו".

מעונות היום המפוקחים: "משרד החינוך טרם קלט את העובדה שמעונות היום עברו לאחריותו. בדיקות קורונה טרם הועברו למעונות על מנת להעבירם להורים, ולא קיבלנו כל הנחיה לגבי המשך הפעילות מחר. מאות מטפלות נמצאות בבידוד וללא מחליפות, ואין לנו כל פורטל הורים לדיווח. הגיע הזמן לשים סוף לכאוס הזה".

דורית חזן, יו"ר ארגון גננות מחנכות מבית ההסתדרות הלאומית מסרה בעקבות מתווה הבידודים: "גננות מחוסנות חולות, גנים נסגרים והממשלה ממשיכה להפקיר את הגננות. מאות גננות שחוסנו ונדבקו מעידות על תשישות וכאבים עזים גם לאחר החלמה. הגיע הזמן שממשלת ישראל תפסיק להפקיר את הגננות בשטח".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים