שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » המחבל: "עשיתי את עצמי ישן והחיילים עזבו"
התמלול נחשף
מחקירת המחבל שהרג את לוחם גולני עמית בן-יגאל עולה כי לאחר שהשליך את הבלוק לעבר החיילים עשה את עצמו ישן במיטתו וכך החיילים שערכו חיפוש בבית עזבו כלעומת שבאו
רוצחו של עמית בן יגאל הי"ד, נזמי אבו-בכר, לאחר מעצרו | צילום: דובר צה"ל

העדויות מחדר החקירות של המחבל שהרג את לוחם סיירת גולני עמית בן-יגאל מציגים גירסה ממנה משתמע כי המחבל, נזמי אבו-בכר (49), השליך את הבלוק מחלון ביתו כאשר לא העלה בדעתו שכתוצאה מכך אירעה פגיעה בנפש.

בתמלול שנחשף ב'ידיעות' נאמר כי בחקירתו שחזר המחבל את השתלשלות האירוע, "הייתי בבית, שמעתי צעקות, עליתי לגג והבנתי שהצבא לקח את אחד השכנים והכניס אותו לרכב. הנשים צעקו 'אל תקחו אותו'. ראיתי בפינת הגג אבן חצי בלוק, הסתכלתי למטה, ראיתי כמה חיילים מתחת לבית. הצעקות של הנשים צבטו לי את הלב והעציבו אותי. הרמתי את הבלוק וזרקתי לכיוון החיילים. לא ראיתי מה האבן עשתה".

"כשירדתי מהגג הביתה שמעתי קולות ירי וכדורים פגעו בחלון המטבח שלי. נכנסתי לחדר ועשיתי את עצמי ישן, ידעתי שהצבא יגיע. אחרי כמה זמן דפקו בדלת. אשתי פתחה והחיילים נכנסו והתחילו לחפש. אחרי שלא מצאו כלום עזבו".

המחבל הוסיף, "חיכיתי קצת וירדתי למטה. ראיתי דם על הכביש וגם את החלקים של הבלוק, והבנתי שפגעתי בחייל. אספתי את הרסיסים של הבלוק וזרקתי בצד הכביש ליד העצים".

יצוין, כי כעבור שעות ספורות נעצר אבו-בכר ובחודש יולי הוגש נגדו כתב אישום בעבירה של הריגה בכוונת תחילה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים