שיתוף
תגובות
חדשות » ביום- מורה בבית ספר, בלילה- פעיל דאעש
פרופיל של מפלצת
המחבל שימש בעבר כמורה בבית ספר יסודי, שעם הזמן החל להזדהות עם ארגון דאעש, ואף ניסה לצאת לסוריה ולהלחם בשורות הארגון הרצחני
צילום: שב"כ

המחבל שיצא למסע רצח אכזרי ורצח ארבעה בני אדם בבאר שבע היה בעל עבר בטחוני ופלילי עשיר, ואף ישב בכלא בעבר – כך התברר הערב (שלישי), זמן קצר לאחר הפיגוע הרצחני. המחבל, מוחמד אבו אלקיעאן בן ה-34, הוא תושב חורה שבנגב – לשעבר מורה בבית ספר תיכון בעיירה הבדואית חורה.

ביוני 2015 הוא נעצר לחקירה, הודה בתמיכה בדאעש ובהשתתפות במפגשים של תומכי דאעש בדואים בנגב. כמו כן הודה כי תכנן לצאת ביולי 2015 לסוריה כדי להצטרף לדאעש, במסווה של יציאה דתית לסעודיה.

ביוני 2015 הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגדו, שייחס לו השתתפות באסיפה של התאחדות בלתי מותרת, קשירת קשר לפשע, ניסיון לפעילות בהתאחדות בלתי מותרת וניסיון ליציאה שלא כדין. הוא ריצה את עונשו – חמש שנות מאסר – והשתחרר לפני כשנה וחצי.

מאז שחרורו הוא הסתובב ברחבי הארץ: הוא יצר קשר עם אנשי דעאש בעברו. ככל הנראה לא התעוררה סיבה למעצרו לאחרונה. בשעות הערב החלו לתשאל את קרובי משפחתו שמתגוררים בחורה ולהחרים מחשבים. מתחזקת ההערכה שמדובר ב"פיגוע הקרבה", שממנו המחבל ידע שלא יחזור חי. בחמאס ובג'יהאד האסלאמי בירכו על מעשיו.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים