שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » המח"ט עודד את החיילים בפסוקי תנ"ך • צפו
קידוש השם
רגע מרומם נרשם בשעות הבוקר עת התחיל המבצע לשיפוץ קבר יוסף בשכם, כאשר אל"מ רועי צוויג מח"ט שומרון נתן את פקודת היציאה בקשר ללוחמים: "במקום זה הובטחה הארץ"
המח"ט בשכם | צילום: צילום מסך

רגע מרומם נרשם בשעות הבוקר עת התחיל המבצע לשיפוץ קבר יוסף בשכם, כאשר אל"מ רועי צוויג מח"ט שומרון נתן את פקודת היציאה בקשר ללוחמים: "תחנת לוחמני, כאן קודקוד, היום אנו יוצאים למבצע תיקון ההרס של מתחם קברו של יוסף".

"במקום זה הובטחה הארץ לאברהם אבינו, כנאמר "לזרעך אתן את הארץ הזו" ואנו פועלים היום, ב"יד רמה" כאבותינו שעל יציאתם ממצרים בפסח שנחגג עוד שלשה ימים אומר הכתוב "בעצם היום הזה"! לא כגנבים בלילה, אלא כבני מלכים! וכך אנו זוכים להשיב את כבוד הארץ ועם ישראל. תחנות לוחמני תחילת תנועה אל העיר שכם".

עוד בנושא:

שר הדתות מתן כהנא הגיב: "'לזרעך אתן את הארץ הזו', מח"ט שומרון וחייליו נכנסים לשכם כבני מלכים להשיב את כבוד הארץ ועם ישראל. בהצלחה לחיילי צה"ל והכוחות שנמצאים כעת בשכם כדי לשפץ את קבר יוסף. ה' אתכם. עם ישראל אתכם".

שרת הפנים איילת שקד: "אשרי העם שאלה מפקדיו. גאה בצה"ל ובאנשי המועצה האזורית שומרון שנכנסו לשכם ותיקנו את ההרס שהפלסטינים חוללו בקבר יוסף. "לא כגנבים בלילה – אלא כבני מלכים". נמשיך ליישב את הארץ ולהגן על מה שקדוש וחשוב לנו".

ח"כ אורית סטרוק: "לכן כל המערכת השמאלנית מתגייסת עכשיו בענק נגדו. מצופה מנפתלי ‎בנט, איילת שקד,‎ גדעון ‎סער, זאב ‎אלקין ומתן ‎כהנה לתת לו גב על מלא! בלי גימגומים ובלי "אבל"ים".

יו"ר ש"ס אריה דרעי: "השם ישמור את חייל צה"ל שהחזירו את הכבוד באור יום ליוסף הצדיק. זכותו תגן עליהם ויעטרם השם בכתר ישועה ובעטרת ניצחון. אמן".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים