שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "המחנה הלאומי חייב להישאר מלוכד"
נתניהו בטור
ראש האופוזיציה ב'מקור ראשון': "זו העת לאחדות בינינו. אין מקום למאבק נגד ההתיישבות ביהודה ושומרון. לצערי, במוקדם או במאוחר ממשלה זו תפגע בהתיישבות"
בנימין נתניהו | צילום: הליכוד

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו פרסם הבוקר (שישי) טור בעיתון 'מקור ראשון בו קריאה לאחדות במחנה הלאומי, על רקע קריאות בשולי הליכוד נגד ציבור המתיישבים ביהודה ושומרון: "זו העת לאחדות בינינו. אין מקום למאבק נגד ההתיישבות ביהודה ושומרון", כתב.

"אנו תומכים בהתיישבות לא בגלל אינטרס פוליטי. בעשור האחרון, תחת שלטון הליכוד, הכפלנו את ההתיישבות. עמדתי איתן מול כל העולם נגד ויתורים ועקירות ביהודה ושומרון, מול שני ממשלים אמריקניים שהפעילו עליי לחצים שלא הפעילו על אף ראש ממשלה אחר. שינינו את התפיסה המדינית של הממשלות שקדמו לנו והבאנו הסכמי שלום היסטוריים – שלום תמורת שלום – מבלי לעקור אף יהודי מביתו".

"עשינו זאת כיוון שאנו מאמינים ביישוב ארץ ישראל, ולא משום סיבה אחרת. זו הדרך שלנו וזה החזון שלנו. כולנו אחים ושותפים לדרך זו. האחיזה ביהודה ושומרון היא אבן הראשה של הציונות ושל הליכוד, יחד עם פיתוח כל חלקי ארץ ישראל. על כן השקענו השקעות עתק בנגב ובגליל, בתשתיות, בחינוך וברווחה, כדי לבטל את הפריפריה לטובת כל אזרחי ישראל".

"יריבינו הפוליטיים רוצים לזרוע פילוג בתוך המחנה הלאומי. הם רוצים להחליש את כוחנו כדי להכשיר את ממשלת ההונאה שלהם שתלויה בגורמים אנטי-ציונים. לצערי, במוקדם או במאוחר ממשלה זו תפגע בהתיישבות".

"לא ניתן לזה לקרות. המחנה הלאומי חייב להישאר מלוכד כדי שנמשיך להיאבק כאיש אחד בממשלה הרעה הזאת – ונחליף אותה במהרה. נחזור להנהיג את המדינה בדרך שלנו, דרך הליכוד – דרך של עמידה איתנה וזקיפות קומה, הישגים כבירים, חיזוק ההתיישבות ובניין ארצנו", דברי נתניהו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים