שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » המחשב הנייד שישמש את מערכת החינוך
לפטופ חינוכי
מייקרוסופט בחרה ב- SATELLITE PRO E10-S של DYNABOOK המצוייד ב-WINDOWS 11 SE כלפטופ ייעודי לתחום החינוך
Satellite Pro E10-S | צילום: דיינבוק

Dynabook Europe (לשעבר טושיבה) הודיעה כי מחשב ה- Satellite Pro E10-S של החברה נבחר לאחד מתוך רשימה מצומצמת ביותר של מחשבים ניידים שיצוידו במערכת ההפעלה החדשה Windows 11 SE של מייקרוסופט המיועדת לתחום החינוך – מיד עם השקתה לציבור הרחב.

קשוח, ידידותי לכיס וייעודי למשימה

ה- Satellite Pro E10-S הוא מחשב עמיד במיוחד, ידידותי לכיס ומאובטח, עם גודל מסך של 11.6”, שתוכנן ונבנה במיוחד לתחום החינוך כדי למקסם את חויית הלמידה וצמצום ההתעסקות מצד מנהלי מערכות ה-IT במוסדות החינוך השונות.

המחשב נבנה מראש כד לעמוד בכל הטלטלות הצפויות לציוד מחשוב בחיי היום יום בבתי הספר. הוא מצוייד בסופגי זעזועים מגומי להגנה ולטובת אחיזה בטוחה יותר. המסגרת של המכשיר חוזקה כדי לעמוד בנפילות מגובה שולחן בית ספר. שקע הטעינה והמקשים חוזקו אף הם, כמו גם צירי המסך והוא נאטם לחדירות מים אקראיות, כדי לעמוד במגוון מצבים קשים.

הוא אף מסוגל להפתח ב- 180 מעלות לטובת שיתוף המסך והמנעות מפגיעה בצירים והקירור שלו שקט יותר כדי שלא להפריע לכיתה.

נבנה לתלמידים עם מחשבה על האדמינים

מערכת ההפעלה Windows 11 SE היא גרסת הענן הראשונה המותאמת במיוחד לתחום החינוך ולצרכי התלמידים מבית הספר היסודי ועד התיכון. היא מספקת חוויית לימוד חלקה ואופטימלית. היא מבוססת ענן ובזמן שקבצי המשתמשים נשמרים בענן (באמצעות OneDrive) הרי שהם זמינים גם אוף-ליין על פי דרישה.

האבטחה והשמירה על הפרטית מובנים במחשב כדי להבטיח למידה מכל מקום. Windows 11 SE מספקת סינון תכנים חכם ואת תכונת SmartScreen. הקונפיגורציה של המחשב מבוצעת באמצעות Intune for Education כולל תכונות Windows Autopilot, שמסייעים למנהלי ה-IT – האדמינים – במערכות החינוך לקנפג את המחשב מראש ולתחזקו בקלות רבה.

"יש לנו 30 שנות נסיון בתחום החינוך ואנו גאים בכך שמייקרוסופט בחרה במחשב שלנו כמכשיר השקה למערכת ה- Windows 11 SE, תוך הדגשת התכונות שהופכות את הלטטופ הזה לאידיאלי לתחומי החינוך", אמר אתמול דמיאן ז'אום, נשיא GmbHDynabook Europe. "הלפטופ שלנו תוכנן בקפידה רבה כדי לעמוד באתגרי השהייה בכיתות הלימוד כך שגם מורים וגם תלמידים יכולים לסמוך עליו ללימוד מוצלח ונטול הפרעות. כמו שאר המחשבים שלנו לתחום החינוך, ניתן בהחלט לרכוש את המחשב גם עם גרסת Windows 10 Pro Education המותקנת מראש – כך שהלקוחות יכולים לבחור מה שמתאים להם".

"השותפות שלנו, יחד עם מסורת החדשנות של דיינבוק, תומכת ומכוונת ללמידה מכל מקום, כשהמחנכים מקבלים אפשרות לקדם עבודת צוות ולספק לתלמידים פתרון מאובטח ופשוט לתפעול הן בכיתה והן מרחוק", אומר קורט פיטרסן, מנהל חטיבת Global Device Partners במייקרוסופט.

ה- Satellite Pro E10-S עם מערכת Windows 11 SE יהיה זמין באמצעות חברת 'מפעיל' ברבעון הראשון של 2022.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים