שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "המטרה שלנו לא לפגוע בחינוך"
רה"מ בנט
בדיון שנערך מציגה שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, את המתווה לפתיחת שנת הלימודים
רה"מ בנט בקבינט הקורונה | צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, מכנס כעת (ראשון), דיון בנושא היערכות מערכת החינוך לפתיחת שנת הלימודים. בדיון משתתפים שרת החינוך, שר הבריאות, שר במשרד האוצר, מנכ"ל משרד רה"מ, מנכ"ל משרד החינוך, מנכ"ל משרד הבריאות, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, יו"ר מרכז השלטון המקומי, פרופ' ערן סגל, פרופ' רן בליצר, פרופ' רונית קלדרון וגורמי מקצוע נוספים. בדיון מציגה שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, את המתווה לפתיחת שנת הלימודים.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר בפתח הדיון: "אנחנו פה בשביל לשמוע את התכניות של משרד החינוך עם משרד הבריאות – איך אנחנו פותחים שנת לימודים כסדרה. המטרה שלנו, כמו שכולם יודעים, היא לא לפגוע בכלכלה, לא לפגוע בחינוך ולא לפגוע בשגרת החיים".

"אני כן אגיד שכדי להגיע לזה, ואני חושב שעכשיו זה זועק בכל העולם, ברור שאנחנו צריכים לחסן את הציבור הישראלי כמה שיותר. אני רואה מה עושים בארצות הברית, בצרפת, באנגליה בענייני המרצת חיסונים. בסופו של דבר אנחנו גם יודעים שצריך מסה קריטית כדי לחסום את המגפה, אז צריך להמריץ את כולם. אני רוצה לשמוע גם מומחים, גם את יו"ר מרכז השלטון המקומי, גם את השרים. נשמע את הדברים ונקבל החלטות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים