שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "מטרת ליברמן – להביא מצביעים, לא פליטים"
אבוטבול תוקף
הבוקר התראיין ח"כ משה אבוטבול מש"ס וטען כי דבר ראשון צריך להעלות את היהודים. "אחרי זה, אם יהיה קצת מקום יהיה אפשרי לעלות אחרים"
ח"כ משה אבוטבול | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

עשרות ח"כים התראיינו בשבוע האחרון בנוגע לפליטי המלחמה מאוקראינה, חלקם תומכים וחלקם מתנגדים. הבוקר התראיין ח"כ משה אבוטבול מש"ס לגדי נס ברדיו צפון 104.5 וטען כי דבר ראשון צריך להעלות את היהודים. "אחרי זה, אם יהיה קצת מקום יהיה אפשרי לעלות אחרים".

"אפשר לחלק את זה בצורה הכי טובה והכי מכובדת, אנחנו עם רחמני אבל יש שם הרבה יהודים שנמצאים בסיטואציה מביכה, בוא נגמור לעלות את אחינו היהודים לארץ, ואחרי זה יהיה קצת מקום יהיה אפשרי לעלות אחרים, וזו לא גזענות, 'עניי עירך קודמים', כשאני מעלה כמות כל כך ענקית, אנחנו נשלם את זה. אנחנו גם ככה מתמודדים עם מיסים גבוהים שר האוצר יעלה את המיסים, זה ייקרא מס אוקראינה".

"הם רוצים להביא מצביעים, לא פליטים, הם רוצים להביא גויים, להציע ליש עתיד ולכל המפלגות האלה ולקלוט אותם. הם עשו את זה בכל מיני מקומות אחרים במהלך ההיסטוריה, הם יודעים שהם לא מרחיבים את התא המשפחתי כמו החרדים או הערבים, אולי זה ייתן את התקווה לבנט לעבור את אחוז החסימה, כי הוא חילל שבת בגלל פיקוח נפש, אלקין אמר לו 'תרים טלפונים תחלל שבת, זה פיקוח נפש', פיקחו שקר דוחה שבת, הוא חוזר על זה פעם אחר פעם". 

יו"ר סיעת ישראל ביתנו וסגן יו"ר הכנסת ח"כ יבגני סובה בתגובה לדבריו של ח"כ משה אבוטבול: "ח"כ אבוטבול ממשיך במסע ההסתה שלו כלפי ציבור העולים מחבר המדינות, שבניגוד אליו תרמו תרומה משמעותית למדינת ישראל – בביטחון, בתרבות, בכלכלה ובמדע.

ברגעים אלו פועלת ממשלת ישראל להבאת עולים חדשים מאוקראינה ורוסיה הזכאים לשוב הביתה מתוקף חוק השבות. הניסיון השפל של ח"כ אבוטבול לערבב בין צעדי הממשלה בנושא סיוע לעולים לבין הדיונים בתוכה הנוגעים לקליטת פליטים שאינם יהודים הוא ניסיון פסול ומסוכן".

"צר לי שח"כ אבוטבול מסית במקום לשאול את עצמו במה הוא יכול לתרום ולסייע לאלו הזקוקים לכך, כפי שנהוג אצלנו ביהדות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים