שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » המכונית התהפכה לאחר ניגוח הרכב המשטרתי
הדו"ח קובע
דו"ח שחיבר בוחן משטרתי בדימוס אשר שירת עשרות שנים במשטרה כבוחן תנועה ותאונות ונשכר על ידי משפחתו של אהוביה סנדק ז"ל קובע, כי עמדת המשטרה אינה נכונה
הפגנת מחאה על מותו של אהוביה סנדק | צילום: אלעזר ריגר

בניגוד לעמדת מח"ש שהוצגה בבית המשפט בדיון להארכת מעצר הצעירים ששהו ברכב יחד עם אהוביה סנדק ז"ל, דו"ח בוחן תנועה משטרתי בדימוס שמשפחתו של סנדק שכרה את שרותיו, חושף כי המכונית בה נסעו הצעירים ובהם אהוביה, התהפכה לאחר שהרכב המשטרתי נגח בה, זאת כאמור בניגוד לעמדת המשטרה.

משפחתו של סנדק הגישה אתמול למח"ש חוות דעת מקצועית של עורך הדין דוד בן-זקן, אשר כאמור שירת במשטרה במשך 30 שנה, כבוחן תנועה ותאונות וכן כתובע באגף התנועה של המשטרה.

מהדו"ח עולה, כי בניגוד לעמדת המשטרה, המכונית בה נסעו אהוביה סנדק ז"ל וחבריו התהפכה לאחר שניידת משטרה התנגשה בה בעוצמה, בניגוד לטענת השוטרים שהשתתפו במרדף שבמהלכו נהרג הנער.

מהדו"ח שחיבר קובע בן-זקן עולה, כי בניגוד לטענת שוטרים ששהו ברכב, הרי שבסבירות גבוהה מכוניתם של הצעירים לא סטתה שמאלה במהלך הנסיעה ולא נמצאו סימני בלימה, מה שמעיד על ניגוח רכב תוך כדי תנועה. כזכור, הרכב בו נסעו הנערים התהפך פעמיים בשל ההתנגשות.

יצוין, כי גם אתמול נמשכו ההפגנות במקומות שונים ברחבי הארץ בתגובה למותו של סנדק.

בגשר המיתרים בירושלים הפגינו כ-100 פעילי מחאה כשהם חוסמים מפעם לפעם את כביש הכניסה לירושלים. בצומת שילה, הפגינו עשרות אנשים ובמקום נעצר קטין כבן 14. הפגנות נערכו גם בקרית מלאכי, צומת קדומים, צומת יצהר, מעלה אדומים ובמקומות נוספים ברחבי הארץ.

המפגינים בכלל המקומות קראו להקמת ועדת חקירה חיצונית לימ"ר ש"י, וקראו שלא לטייח את חקירת הרג הנער.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים