שיתוף
תגובות
משפחה » המלאך הלבן – פרק ו'
זה בא בהמשכים
"כן, קטנצ'יק? ראית את הסכינים? הוא ניסה אותם עליך, או שרק אח ש'ך זכה?" ומול עיניו המתרחבות באימה של טוט הם פורצים בצחוק בשלישית
רוחות סערה | צילום: FOTOKITA, שאטרסטוק

שוב הולך טוט לבדו לשדות בבוקר. כבר חצי מהלך ירח שזה ככה. פוצואי נשאר עם המלאך הלבן בבית בלי שלאף אחד אכפת. אולי באמת הוא צריך לעשות משהו, אם אף אחד לא עושה את זה. אבל אין לו אומץ. הדרך לשדות לא מאוד ארוכה כשטוט הולך אליה בלי פוצואי, כן משעממת.

תקצירים: לחצו כאן

"הי!"
מאחורי בית של שא-נון מגיחים הנערים הגדולים, בקבוצה. טוט נרעד. "מה נבהלת?" שואל אחד מהם וכל הכנופיה פורצת בצחוק רם. "האיש הלבן אצלכם עכשיו?" טוט בודק את הדרך קדימה, לא ברור לו מה הם רוצים, ואיך הוא צריך לענות. "בטח שכן" עונה אחד מהם, "הוא כל הזמן שם" ושוב הם צוחקים.

"והסכינים שלו, קטנות ומשוכללות. הוא הראה אותם לנהג המשמר האזרחי כשהגיע לכפר" מספר אחד מהם לכולם. "כן, קטנצ'יק? ראית את הסכינים? הוא ניסה אותם עליך, או שרק אח ש'ך זכה?" ומול עיניו המתרחבות באימה של טוט הם פורצים בצחוק בשלישית. הוא עוקף אותם ורץ רץ רץ עד לשדות. נופל על האדמה.

"טוט, אתה לא רוצה תחרות קטיף?" מיקו עומד מעליו, מאהיל על מצחו. "למה לא?" אומר טוט, מתרומם מהאדמה ומסיר אדמה יבשה מגבו. "כי לא ענית לי. אז אתה רוצה?". "מה?" מחפש טוט משהו באופק.
"מה-מה?"

"אני…" הוא מתנער ומישיר מבט, "מיקו, למה יש נערים שלא הולכים לבית הספר?". "מה הקשר?" מושך מיקו בכתפו "זה בגלל שמלמדים שם דברים שמתאימים לזרים, לכן אפילו שבעצם חייבים אז יש כאלו שלא- אבל אתה רוצה לשחק?"
"מה זה נקרא דברים שמתאימים לזרים?"

"יש לך שאלות מוזרות, טוט. הלבנים הם אנשים אחרים מאיתנו. יש להם רעיונות והמצאות וכל מיני מכשירים ומכונות. הם לומדים הרבה דברים רק בשביל ללמד אותם אחר כך. הם גרים בבתים אחד על השני. לובשים כל יום בגד אחר. הם נוהגים אחרת, חושבים אחרת, עושים דברים אחרים. כל מה שהם עושים – הוא הפוך מאיתנו, לכן אי אפשר להבין אותם".

"מה זה נקרא? איך זה יכול היות שהם עושים משהו ואנחנו מבינים אותו אחרת?"
"נגיד, כשהם נפגשים – הם לוחצים אחד לשני את היד. וזה לא הכרזת מלחמה אלא מחוות ידידות. אתה בא לתחרות?"
"ב-באמת?"
אבל מיקו מתייאש והולך לחפש לו פרטנר אחר למשחק, ואין מי שיענה לו תשובה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים