שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הממשלה אישרה את הקמת קבינט הקורונה
בראשות בנט
הרכב הוועדה בשלב זה: בנט, לפיד, גנץ, ליברמן, סער, שקד, בר לב, הורוביץ, שאשא ביטון, אלקין, מתן כהנא, ואורנה ברביבאי. שרת התחבורה לא חברה בוועדה
תגיות:
נפתלי בנט, יאיר לפיד, בני גנץ, גדעון סער, אביגדור ליברמן | צילום: אריה לייב אברמס

במטרה להגן על מדינת ישראל מההתפרצות העולמית של זן הדלתא, תוך שמירה על שגרת החיים התקינה של אזרחי ישראל, אישרה הממשלה היום (ד') את הקמתה והרכבה של ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה (קבינט הקורונה).

יצוין, כי בכוונת רה"מ לצמצם בחקיקה את הרכב הוועדה בהמשך, על מנת לקיים מנגנון עבודה יעיל ודיונים תמציתיים.

להלן הרכב הוועדה בשלב זה: ראש הממשלה – נפתלי בנט, שר החוץ – יאיר לפיד, שר הביטחון – בני גנץ, שר האוצר – אביגדור ליברמן, שר המשפטים – גדעון סער, שרת הפנים – איילת שקד, השר לביטחון הפנים – עמר בר לב, שר הבריאות – ניצן הורוביץ, שרת החינוך – יפעת שאשא ביטון, שר השיכון והבינוי – זאב אלקין, השר לשירותי דת – מתן כהנא, שרת הכלכלה והתעשייה – אורנה ברביבאי.

כמו כן, במסגרת שינויי הרכב הוועדה, יצורפו אליה בהמשך שרת החדשנות והמדע, אורית פרקש הכהן, ושר התיירות, יואל רזבוזוב. עד להשלמת הליך החקיקה, הנ"ל יזומנו לדיוני הוועדה.

ח"כ יעקב אשר, לשעבר יו"ר ועדת החוקה שעסקה בתקנות הקורונה: "לשים בקבינט את שר הדתות במקום שרת התחבורה שאחראית על נתב"ג זו החלטה חובבנית שמשקפת את השלומיאליות של הממשלה הזו שאינה סומכת על שריה. ככה לא מנצחים מגיפה!".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים