שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הממשלה בזבזה זמן יקר בהבאת החיסון השלישי
נתניהו בסרטון
ראש האופוזיציה: "במשך שבועות ארוכים הם לא עשו כלום. זה מחדל שעלה בחיי אדם. עכשיו צריך לעשות דבר אחד — ללכת להתחסן מייד, וכך גם אני אעשה בהקדם"
ח"כ בנימין נתניהו | צילום: צילום מסך

ראש האופוזיציה ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו התייחס הערב (חמישי) להחלטה לאשר חיסון שלישי ואמר כי "סוף סוף אחרי 6 שבועות שאני קורא לממשלה הרעה הזאת להביא את החיסון השלישי אליכם אזרחי ישראל, היא נזכרה לעשות זאת. אני אמרתי להם: החיסון השני – פג תוקפו. הוא מפסיק להיות אפקטיבי. צריך לתת חיזוק, חיסון שלישי".

"קנינו את החיסון השלישי, מיליוני חיסונים. שילמנו עבורם – הם מחכים באירופה וצריך להביא אותם לישראל".

"במשך שישה שבועות הם לא עשו כלום. ההדבקה בישראל עלתה מ-0 נדבקים ביום ללמעלה מ-2000 ביום. ירדנו בדירוג המדינות המוצלחות במאבק בקורונה מאחד המקומות הראשונים למקום ה-17. אז עכשיו הם נזכרו. איזה מחדל. זה עלה בחיים, זה עלה בחולים קשים, זה מיותר".

"אבל עכשיו מה שצריך לעשות זה שכולם ילכו להתחסן – זאת הדרך היחידה למנוע את המשך התפשטות המחלה, לשמור על הבריאות ועל הכלכלה שלנו פתוחה. אז תעשו את מה שאני הולך לעשות ותלכו להתחסן״, דברי נתניהו.

בכנס בדימונה אמר נתניהו כי "עברו 6 שבועות מאז שעזבנו את הממשלה. השארנו את המדינה עם כמעט 0 נדבקים ביום והיום יש מעל 2000. במשך 6 שבועות אני קורא להביא את החיסון השלישי. הזמנתי את החיסונים הללו כראש ממשלה ושילמנו עבורם. 6 שבועות אני אומר – ריבונו של עולם, תביאו את החיסונים כי שום דבר אחר לא יעצור את המחלה. הם חיכו וחיכו ואנחנו משלמים מחיר יקר. סוף סוף, באיחור, הממשלה החליטה לעשות זאת. מוטב מאוחר מאף פעם. לכו להתחסן, זה הדבר היחיד ששומר על הבריאות, ששומר על החיים ושישמור על הכלכלה שלנו פתוחה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים