שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הקבינט החליט על ההגבלות, אנחנו ביצענו"
גורם במשטרה ל'בחזית'
גורם במשטרה ל'בחזית' בתגובה להחלטת יהדות התורה: "יש כמה מקבלי החלטות בציבור החרדי שמנסים מאז פורים להפיל את ההחלטה שהם קיבלו על המשטרה"
סיעת יהדות התורה | צילום: דוברות

גורם במשטרה הגיב הערב (רביעי) להודעת יהדות התורה מוקדם יותר על ניתוק הקשר עם המשטרה בעקבות אירועי שושן פורים: "יש כמה מקבלי החלטות בציבור החרדי שמנסים מאז פורים להפיל את ההחלטה שהם קיבלו על המשטרה. "הסלקציה" של הרכבים הייתה טעות של שוטר אחד שטופלה מיד".

בתגובה להצהרות של הח"כים החרדים למקרה שיוחלט על סגר בפסח אמר הגורם: "לגבי האיומים לקראת פסח, שהשרים החרדים בקבינט הקורונה והממשלה ידברו עם משרד הבריאות, אנחנו רק זרוע מבצעת של ההחלטות שהדרג המדיני מקבל".

במשטרת אמרו בתגובה ל"דו"ח המודיעיני" שדלף היום והציג את הבורות המשטרית לגבי החג הקודש כי "משטרת ישראל פועלת בשנה האחרונה למען בלימת התפשטות נגיף הקורונה ובריאות הציבור ברחבי הארץ, וזאת לצד אתגרי המשטרה בטיפול במשימות השגרה- המאבק בפשיעה, באלימות ובתאונות הדרכים".

"מדובר במשימה לאומית המוטלת על משטרת ישראל ונעשית על ידי אלפי השוטרים והשוטרות המשרתים בה במקצועיות, בשוויוניות וללא משוא פנים מידי יום, מתוך תחושת שליחות למען אזרחי המדינה. כחלק מהמאבק בנגיף הקורונה, נדרשת משטרת ישראל לחוות עמדתה בנושאים המצויים בין תחומי אחריותה אל מקבלי ההחלטות, לא אחת, כפי שנעשה גם לקראת חג הפורים".

"חוות הדעת המוצגות על ידי המשטרה נבחנות ומאושרות כנדרש ומציגות את המצב לאשורו. מצער שחומרים המוצגים בפני הגורמים הרלוונטיים מועברים לאמצעי תקשורת תוך עיוותם. משטרת ישראל תמשיך את מאבקה באופן נחוש ושוויוני למען הציבור ובריאותו", לשון התגובה.

ביהדות התורה הודיעו היום כי "סיעת יהדות התורה לא תשתף פעולה עם המשטרה ומבקשת מראשי הרשויות החרדיות לנקוט גם בצעד זה, עד להתנצלות משטרת ישראל על הדו"ח השקרי, בו תואר בין היתר כי אלפים מהציבור החרדי שותים לשוכרה בזמן קריאת המגילה שלא הייתה השנה במוצאי שבת. על סמך הדו"ח שקרי והמגמתי התקבלה ההחלטה בקבינט הקורונה על ההתעמרות בציבור החרדי בעצירת התחבורה הציבורית לירושלים".

עוד נמסר כי "סיעת יהדות התורה תיוועץ בגדולי ישראל על המשך שיתוף פעולה עם החלטות הממשלה וקבינט הקורונה, שהן מוטות נגד הציבור החרדי, כולל החשש של הטלת סגר בחג הפסח. בנוסף, הסיעה תנתק קשר עם כתבים וגופי תקשורת המפרסמים "תחקירים" שקריים ומוטים נגד הציבור החרדי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים