שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הממשלה ה-36 התכנסה לישיבה ראשונה
בברכת שהחיינו
בנט סיים במילות הרבי מליז'נסק: "שנראה כל אחד מעלות חברינו ולא חסרונם, ושנדבר כל אחד את חברו בדרך הישר והרצוי לפניך, ואל יעלה בליבנו שום שנאה מאחד על חברו"
יאיר לפיד, נפתלי בנט, מיקי לוי | צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
צילום: עומר מירון, לע"מ. סאונד: בן פרץ, לע"מ

הממשלה ה-36 של מדינת ישראל התכנסה לפני זמן קצר לישיבה ראשונה שנערכה במשכן הכנסת. המשנה למזכיר הממשלה ליאור נתן ניהל את הישיבה, עד לבחירת מזכיר ממשלה קבוע.

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר בפתח ישיבת הממשלה: "בָּרוּךְ אַתָּה ה', אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם, שֶׁהֶחֱיָנוּ וְקִיְּמָנוּ וְהִגִּיעָנוּ לַזְּמַן הַזֶּה. חברים, ידידי ראש הממשלה החליפי ושר החוץ – יאיר לפיד, ראשי המפלגות, שרי הממשלה כולם, אזרחי ישראל, אנחנו בפתחם של ימים חדשים".

"תלאות, וזאת לא מילה מוגזמת במקרה הזה, ההקמה של ממשלת האחדות מאחורינו, ועכשיו – אזרחי ישראל כולם נושאים אלינו את עיניהם וחובת ההוכחה עלינו. אנחנו נפעל יחד, בשותפות ובאחריות, כדי לאחות את הקרע בעם ובאופן מיידי להחזיר את המדינה לתפקוד סדיר אחרי תקופה ארוכה של שיתוק, של מריבות, עם הפנים קדימה".

"אנחנו נתחיל את הישיבות בזמן. המלצה, כי לא בהכרח ניפגש עד הפגישה הבאה – את מנכ"לי המשרד תבחרו בקפידה, לא בחיפזון. אין דחיפות. בכל המשרדים שאני נכנסתי – המשכתי עם המנכ"לים".

"אני מאמין בכם, בכל אחד מכם. יש כאן מצב מיוחד שהשרים מתאימים במיוחד לתפקידיהם וזה מרענן. כדי שהמהלך הזה יצליח, נצטרך לשמור על איפוק בהיבטים האידיאולוגיים. להתמקד בעשייה מעשית, בחיים עצמם. סלילת כבישים, חינוך, בריאות, כלכלה, ביטחון. וזה ישמור על יציבות הממשלה. איש איש במשרדו ובעשייתו העתידה לבוא. בעזרת השם, נעשה וגם נצליח".

"אסיים במילותיו של רבי אלימלך מליז'נסק: אַדְּרַבָּה, תֵּן בְּלִבֵּנוּ שֶׁנִּרְאֶה כָּל אֶחָד מַעֲלַת חֲבֵרֵינוּ וְלא חֶסְרונָם, וְשֶׁנְּדַבֵּר כָּל אֶחָד אֶת חֲבֵרו בַּדֶּרֶךְ הַיָּשָׁר וְהָרָצוּי לְפָנֶיךָ, ואַל יַעֲלֶה שׁוּם שנְאָה מֵאֶחָד עַל חֲבֵרו חָלִילָה. תודה רבה", דברי בנט.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים