שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "הממשלה והציבור מבינים שזה הק"מ האחרון"
הסגר האחרון?
אדלשטיין על היענות החרדים לסגר: "כולנו באותה סירה וכולנו לפעמים מחוררים את הסירה. כשיש חורים בסגר, ישנן הפרות מכל כיוון, הפעם תהיה אכיפה על כולם"
חה"כ יולי אדלשטיין | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

שר הבריאות יולי אדלשטיין התייחס הבוקר למבצע החיסונים בצל הסגר המהודק שייכנס לתוקפו החל מיום חמישי בלילה ואי הבהירות באשר להיענות האוכלוסיה החרדית לסגר.

"כולנו באותה סירה וכולנו לפעמים מחוררים את הסירה. כשיש חורים בסגר, ישנן הפרות מכל כיוון, הפעם תהיה אכיפה על כולם", אמר אדלשטיין בראיון לגל"צ.

על הטענות בדבר אי גיבוש סדרי עדיפויות ותיעדוף אוכלוסיות בקבוצות סיכון לקבלת החיסון ראשונים אמר, כי "לפעמים זה מכוח המציאות, כשנשאר מספר מועט של חיסונים נותנים אותם למי שנמצא בסביבה. מקווה שלא נראה יותר סטייה מן התיעדוף שנקבע, אנחנו לא אוהבים את זה – אבל זה בסדר".

גם שר האוצר ישראל כץ התייחס להטלת הסגר השלישי ובראיון לרשת ב' אמר, כי "הפעם מדובר יהיה בסגר מחמיר בנוסח יום הכיפורים, עם זאת צפינו את מה שעתיד להתרחש".

עוד אמר כץ, כי "הממשלה והציבור מבינים שזה הקילומטר האחרון וצריך לעשות אותו יחד. צריך לעבור את זה, להוריד את התחלואה, לתת לחיסונים להשפיע ולפתוח את כל המשק".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים