שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הממשלה עסוקה במכירת חיסול לעבאס"
נתניהו תוקף
ח"כ סמוטריץ' בהצהרתו בישיבת הסיעה: "שקד התחייבה לאשר בקשות הומניטריות ולעצור לחלוטין את הריסות הבניה הלא חוקית בנגב בתמורה לתמיכת או הימנעות של רע"מ בחוק"
גפני, ליצמן ונתניהו | צילום: אתר הכנסת
בנימין נתניהו בישיבת הסיעה |
צילום: ערוץ כנסת

ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הסיעה לחוק איחוד המפחות: "בימים האחרונים הצענו לקואליציה פתרון ציוני פשוט: אמרנו להם, בואו נאריך בחודשיים את החוק הקיים ונעביר מייד, עוד היום, את חוק יסוד ההגירה בקריאה טרומית. הם סירבו".

"במקום לקיים מו"מ איתנו, הממשלה הייתה עסוקה במכירת חיסול למנסור עבאס כדי לשכנע אותו להעביר את החוק. בנט רוצה 'ללכת עם ולהרגיש בלי'".

"הרי כדי להיות ראש ממשלה עם 6 מנדטים, בנט בישל דייסה. הוא נתן למרצ, נתן לרע״מ, נתן ללפיד, נתן למפלגת העבודה, ולמי לא נשאר? לימין לא נשאר. בנט, הקמת ממשלה? אמרת שהיא ציונית, שהיא '10 מעלות ימינה', אז בבקשה. תוכיח. תעשה קודם כל את מה שכל ממשלת ימין עשתה בלי בעיה".

"אם אכפת לך מהמדינה ולא מהכיסא שלך, אם אתה באמת רוצה למנוע הגירה פלסטינית לישראל, אתה מוזמן לקבל את ההצעה שלנו: להעביר היום את חוק יסוד ההגירה בקריאה טרומית ולהאריך את החוק הקיים תוך חודשיים, ובתוך החודשיים הללו נשלים את חקיקת חוק יסוד ההגירה בקריאה שנייה ושלישית".

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בפתח ישיבת הסיעה השבועית: "פתאום כשיש להם בעיה הם מגיעים אלינו ומבקשים שנגלה אחריות, אנחנו לא נהיה הגוי של שבת שלהם, אנחנו מגלים אחריות ופועלים להפיל את הממשלה הזאת, זו האחריות שלנו לאזרחי ישראל. הממשלה הזאת היא נזק למדינת ישראל. אין גבול לצביעות שלהם. אין זכות קיום לממשלה הזאת".

ח"כ יעקב ליצמן בהצהרה לתקשורת בפתח ישיבת סיעת יהדות התורה: "איפה נפתלי בנט, איילת שקד וגדעון סער, שהצהירו והבטיחו שיש להם זכות ווטו בהצבעות בעניני דת ושהם ישמרו על הציבור החרדי? העברתם חוק הדיינים נגד הציבור החרדי, בלי שום ווטו".

"אתם מאפשרים לליברמן לפגוע קשות במשפחות החרדיות ולמנוע מהם מעונות יום, בלי שום ווטו מצידכם. אתם ממשיכים לשקר לציבור ופוגעים בזכויות הציבור החרדי, וכעת עוד מעיזים לבקש מאיתנו להיות גלגל הצלה שלכם בחוק האזרחות. את הממשלה הרעה הזו יש לפרק ומהר ככל האפשר".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בישיבת הסיעה: "כשהשקר הופך לשיטה, ניתן להבטיח מול פני האומה לא להקים ממשלה עם תומכי טרור, ומספר ימים לאחר מכן לעשות בדיוק את זה. ניתן להתחייב שלא להקים ממשלה עם לפיד, "לא ברוטציה ולא במוטציה", ולאחר מספר ימים להמליך את לפיד כראש ממשלה. ניתן להצביע פעמיים במליאה, באופן פלילי, מול המצלמות, לשנות כמה וכמה גרסאות ולצחוק לכולנו בפרצוף. וכך גם היום. לקראת ההצבעה המתוכננת על חוק האזרחות, איילת שקד – אם לומר זאת בעדינות – אינה אומרת אמת לציבור".

"האמת היא שגם אם הוראת השעה לא תאושר היום במליאה יש בידי הגברת שקד את הסמכות למנוע כניסת ערבים שיסכנו את בטחון ישראל. סעיף 5ב לחוק האזרחות קובע מפורשות: 'מי שביקש להתאזרח ונתקיימו בו התנאים, יעניק לו שר הפנים אם ראה זאת לנכון את האזרחות הישראלית'. אני אסביר באופן פשוט: החוק נותן סמכות ושיקול דעת לשר הפנים למנוע את מתן האזרחות. אני חוזר: גם אם הצו לא יאושר היום המצב המעשי לא ישתנה!. הדבר היחיד שישתנה זה שמשרד הפנים והעומדת בראשו יאלצו לעבוד קשה יותר ולדון בכל בקשה באופן פרטני".

"במצב אותו מבקשים בקואליציה לשמר ימשיכו ערבים רבים לקבל אזרחות מכח איחוד המשפחות. כבר היום חמישים אחוז מהבקשות מתקבלות. הצו אותו מבקשת הקואליציה להעביר היום חורר על ידי בג"צ והיועצים המשפטיים ונותן מענה חלקי ביותר".

"האופוזציה, באופן אחראי, הציעה לקואליציה להאריך את הוראת השעה לזמן מוגדר ולהקים צוות משותף שינסה להגיע להסכמות על קידום חוק יסוד ההגירה, שהימין החדש ותקווה חדשה התחייבו לקדם בקמפיין הבחירות שלהם. גם הם יודעים שהוא טוב בהרבה".

"לקואליציה אין מה להפסיד מעסקה כזו עם האופוזיציה. אם נצליח להגיע להסכמות סביב חוק יסוד ההגירה זה יהיה מצויין, ואם חלילה הפוליטיקה הקטנה של הקואליציה תגבר נחזור בסך הכל למצב של היום. אך למרבה הצער, הקואליציה החליטה להתעלם מהצעותינו והעדיפה לנהל מו"מ עם חבריה תומכי הטרור מרע"מ ועם שותפיהם הפוסט ציוניים ממרצ".

"בזמן שהגברת שקד מטיפה בתקשורת על חוסר האחריות של האופוזיציה, היא התחייבה באופן חסר אחריות בפני מנסור עבאס לאשר בקשות הומניטריות ולעצור לחלוטין את הריסות הבניה הלא חוקית בנגב בתמורה לתמיכת או הימנעות של רע"מ בחוק".

"בעוד ששקד ואלקין מנהלים מו"מ עם תומכי הטרור בחדרים הסגורים, למכירת מעט האינטרסים שטרם נמכרו על ידם במו"מ הקואליציוני, בתקשורת הם עסוקים בהאשמת האופוזיציה בחוסר אחריות. השקר הפך לשיטה".

"לעומתם אנחנו היינו היחידים שעמדנו בפרץ כדי למנוע את החרפה שבה שבועיים לאחר הקמת ממשלת השקר וההונאה נחשף לעין כל כי ממשלה הנשענת על רע"מ היא בת ערובה של תומכי טרור והיא לא יכולה לשמור על האינטרסים הבסיסיים ביותר של המדינה היהודית".

"הממשלה הזאת דוהרת לתהום, מאיימת לרסק איתה את מדינת ישראל, ומבקשת מאיתנו להיות גלגל רזרבי שיאפשר להם להמשיך לדהור אל התהום. אנחנו לא ניתן לכך את ידנו. נביא בהקדם האפשרי את חוק יסוד ההגירה להצבעה בכנסת ונבחן את האחריות הלאומית שבקואליציה חסרת האחריות הזו מטיפים לה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים