שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הממשלה עשתה סלקציה, לא ראויה לאמון"
אייכלר מאיים
ח"כ אייכלר חשף: "היועץ המשפטי לממשלה נשאל – מה עם תחבורה ציבורית להפגנות בשושן פורים? הוא השיב שלא הייתה החרגה להפגנות באיסור תח"צ ביום הפורים"
חה"כ ישראל אייכלר | צילום: אתר הכנסת

ח"כ ישראל אייכלר תקף במליאת הכנסת את ההחלטה השערורייתית להטיל מצור על ירושלים ולבצע סלקציה בין חרדים לחילונים. "למחרת המצור על ירושלים בשושן פורים תשפ"א, בסגירת התחבורה הציבורית על העיר, אני אומר לעצמי אוי לי אם אומר את אשר אני חושב, ואוי לי אם לא אומר".

"אם אומר את אשר אני חושב על ההסתה ועל האיבה המשתוללת בתקשורת ובזרועות השלטון נגד החרדים בתקופת המגפה הנוראה, הארץ תבער ואש השאנה תגבר במחנה ישראל. כבר אמר שר החוץ של מצרים בוטרוס ראלי לפני שנים רבות: תנו להם ליהודים את השקט להילחם זה בזה, ומדינת היהודים תחוסל במריבות מבפנים. הם יהרגו אלו את אלו, כך הוא אמר, ואני מתפלל השם אל תפקד זממו".

"לכן אני מנוע מלומר את כל אשר אני חושב על עלילות הדמים נגד הציבור החרדי, מוועדת החריגים ועד הסלקציה בכביש הכניסה לירושלים. על כן אסתפק בזעקה גדולה ומרה כמדרכי היהודי היושב בשער המלך: הסלקציה הגדולה שנעשתה נגד יהודים בכניסה לירושלים בשושן פורים. ממשלת הטיפשות כטיפשותו של אחשוורוש החליטה לפתע להחיל מצור על יהודי ירושלים בשושן פורים. אגב, היועץ המשפטי לממשלה נשאל: מה עם תחבורה ציבורית להפגנות. הוא השיב שלא הייתה החרגה לתחבורה ציבורית להפגנות ביום הפורים".

"עבור ההפגנות שהיו כל השנה אישרו תחבורה ויציאה מהסגרים בכל הארץ. אבל לבוא לירושלים לשושן פורים, זה אסור. השוטרים מעצמם הוסיפו סלקציה גם נגד רכבים פרטיים. לא לכל היהודים. רק ליהודים חרדיים. ראיתי תיעוד של שוטר שעושה סלקציה בין רכב חרדי שמתבקש לפרסס, ובין רכב חילוני שמורשה להיכנס. השוטר "רק מילא פקודות". זו סלקציה מחרידה על כל המשתמע מכך".

"בעניין וועדת החריגים אני רוצה לומר: כבר שנה שיהודי הארץ והגולה נמצאים בקרע בגלל הסגרים. משפחות לא מתראות זה עם זה. כמה שזעקנו לפתוח את השמיים בכפוף לבדיקות קורונה – לא עזר לנו. היום התפרסם שרק עשרה שקיבלו אישורים הם חרדיים. אבל לפיד וליברמן המציאו עלילת דם כדי להסית את ההמון כאילו שהוועדה הזו נועדה עבור החרדיים. וזו וועדה שאין בה חרדי אחד. ימים ולילות עבדנו כדי לסייע למקרים הומניטריים דחופים".

"וכל זה אינו שווה למלך ולמדינה. כאשר רואים יהודים חרדיים מגיעים ארצה בנתב"ג, מיד אומרים שיהודים חרדיים קיבלו אישור, ושאינם חרדיים לא קיבלו. אני רוצה להמליץ לגדולי התורה למצוא חלופה שלטונית, כי הממשלה הזאת כשלה בדבר הנורא ביותר. היא כשלה במניעת גזענות ואנטישמיות בצל המחלה הנוראה. הבאתם חיסונים – כל הכבוד. אבל לא הצלחתם למנוע מלחמה בין אזרחים חפים מפשע, ועל כן אתם לא רואים לאמון יותר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים