שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הממשלה תתכנס לדון בהארכת הסגר
בשעה 13:00
הממשלה צפויה להתכנס היום בשעה 13:00 כדי לדון בהארכת הסגר השלישי שאמור היה להסתיים ביום חמישי השבוע לפי התכנית המקורית. בתי החולים מדווחים על עומסים חמורים
תגיות: ,
אכיפת הסגר | צילום: דוברות המשטרה

בשל נתוני התחלואה הגבוהים, בתי החולים ממשיכים לדווח בינתיים על עומסים חמורים. בהדסה עין כרם, עדכנו הבוקר כי במחלקת הקורונה שם מאושפזים כעת 127 חולים, מתוכם 70 במצב קשה וקריטי – 24 מהם מונשמים. בבית החולים ציינו כי אתמול פנו למשרד הבריאות בבקשה להעביר חולי קורונה חדשים שמצבם בינוני למרכז הארץ.

פרופ' נחמן אש, התראיין לגל"צ והתייחס לעשרת מקרי התחלואה הקשה של נשים בהריון מתקדם, "אנחנו בוחנים את זה, לאורך כל המגיפה לא היה דבר כזה. האם זו תוצאה של עליה בתחלואה או משהו חדש, נבחן את זה היום. אנו רוצים לראות אם יש דברים שמייחדים את הנשים האלו, או האם זו תופעה חדשה".

הממשלה צפויה להתכנס היום בשעה 13:00 כדי לדון בהארכת הסגר השלישי שאמור היה להסתיים ביום חמישי השבוע לפי התכנית המקורית. בישיבה יבקש משרד הבריאות להאריך את הסגר בשבועיים נוספים, וינמק זאת כי בניגוד לציפיות – אין עדיין ירידה במספרי החולים הקשים בבתי החולים, ואין גם כל שינוי בתמהיל הגילים של חולים במצב זה. אומנם חלה ירידה במקדם ההדבקה, אבל בבתי החולים מספרי המאושפזים גבוהים.

"אנחנו עדיין בשיא הגל, אם היינו מסיימים את הסגר השבוע היינו מגיעים ל-5,000-4,000 מאומתים ביום, במקרה הטוב, וזה יותר מדי", אמר בכיר במשרד הבריאות, "כשמנתחים את הדברים, המצב הוא שנצטרך לשהות עוד זמן בתוך תקופת הסגר. שבוע לבד לא יספיק".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים