שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הסכומים שהממשלה התחייבה לביה"ח – תוקצבו
לאחר ההפגנה
מנכ"ל משרד האוצר, רם בלינקוב ומנכ"ל משרד הבריאות, נחמן אש, נפגשו היום יחד עם דרגי המקצוע הבכירים במשרדי האוצר והבריאות על מנת לוודא את קיום התקציבים
בית חולים, אילוסטרציה | צילום: sfam_photo, שאטרסטוק

מנכ"ל משרד האוצר, רם בלינקוב ומנכ"ל משרד הבריאות, נחמן אש, נפגשו היום יחד עם דרגי המקצוע הבכירים במשרדי האוצר והבריאות על מנת לוודא את קיום התקציבים שהוגדרו בהסכם עם בתי החולים הציבוריים ולחפש דרכים להאיץ את ניצולם.

בפגישה הוסכם כי עד כה תוקצבו הסכומים שלהם התחייבה הממשלה בהסכם ביחס למחצית הראשונה של השנה. כמו כן, סוכם כי המשרדים יפעלו במשותף לצורך קיום ההסכם גם בשארית שנת 2021, תוך זירוז התשלומים לבתי החולים ככל הניתן.

מנכ"ל משרד האוצר, רם בלינקוב: "כולי הערכה לעבודת הקודש שנעשית בבית החולים בישראל, בייחוד בתקופה מאתגרת זו. אני מצפה כי בתי החולים הציבוריים ימשיכו לתת מענה לציבור בישראל בשעה המורכבת הזו לאור מחוייבותנו לקיום ההסכם איתם במלואו".

כזכור, אמש במהלך מחאה שערכו מנהלי בתי החולים הציבוריים על כך שלא קיבלו את התקציבים שהובטחו להם, והם עומדים תחת עומסים וקריסות. מנכ"ל בית החולים שערי צדק פרופ' עופר מרין אמר בשם שבעת מנהלי בתי החולים "כי החל ממחר לא יקבלו בבית החולים חולי קורונה כלל, ומערכת הבריאות תעבור למתכונת שבת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים