שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » המנכ"ל הודח כי לא הסכים לעטות מסיכה
ברוח המפקד
המנכ"ל של ארגון 'סנפורד הלת' בארה"ב, קלבי קראבנהופט בן ה- 62, המשמש בתפקיד מאז 1996, פוטר מתפקידו לאחר שלא האין לעטות מסיכה כנדרש, לאחר והבריא מקורונה
פיטורין | צילום: Vitalii Vodolazskyi, שאטרסטוק

המנכ"ל של ארגון 'סנפורד הלת' בארה"ב, קלבי קראבנהופט בן ה- 62, המשמש בתפקיד מאז 1996, פוטר מתפקידו לאחר שלא האין לעטות מסיכה כנדרש, מאחר והבריא מקורונה, לטענתו.

ארגון הבריאות 'סנפורד הלת' הוא ארגון בריאות ללא מטרות רווח שמפעיל 46 בתי חולים בהם מועסקים כ-48 אלף עובדים.

המנכ"ל הסורר הודיע לעובדיו כי הוא אינו מסוגל לעטות מסיכה, וכי מאחר וכבר נדבק והחלים מקורונה הוא אינו מחויב לכך. זאת, בניגוד להנחיות רשת 'סנפורד', המחייבת את כל העובדים והמבקרים במרפאות ובבתי חולים שלה לעטות מסיכות.

במייל שכתב לעובדי הרשת אמר המנכ"ל קראבנהופט: "עבורי עטיית המסיכות היא לא יותר מאשר מחווה סמלית. ולמען האמת היא מתסכלת אותי". לדבריו, פיתח חסינות "שתימשך לפחות שבעה חודשים ואולי אפילו שנים". יצוין כי המנכ"ל אינו רופא.

המנכ"ל הוסיף, כי "עטיית מסיכה איננה מועילה או משרתת את מטרתה ומשדרת מסר כוזב לפיו אני עלול להידבק או עלול להדביק. לצוות שלי ולי יש חובה לבטא את האמת ואת העובדות ואת המציאות ולא ההפך מכך".

בהודעת תגובה והבהרה רשמית של החברה נכתב, כי "עמדת המנכ"ל משקפת רק את דעותיו האישיות וכי עמדתה של 'סנפורד' נותרה בעינה: עטייה עקבית של מסיכות, הימנעות מהתקהלויות, הישארות בבית כשחולים – כל המהלכים החיוניים למניעת התפשטות הנגיף".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים