שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » המערכת הפוליטית מגיבה לפיגוע הירי בירושלים
"מטר מהכותל"
המערכת הפוליטית מגיבה לפיגוע הירי הבוקר, במהלכו נרצח אזרח בשנות השלושים לחייו: "מה יאמר דובר הזרוע הפוליטית של התנועה האיסלאמית בישראל?"
ח"כ בצלאל סמוטריץ | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה התייחסו הבוקר לפיגוע הרצחני בשער השלשלת שבעיר העתיקה בירושלים, עת פתח מחבל חמוש בנשק אוטומטי בירי לעבר שוטרים ואזרחים – וכתוצאה מכך נהרג אזרח בשנות השלושים לחייו ונפצעו ארבעה נוספים בדרגות שונות.

יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' ח"כ בצלאל סמוטריץ': "אני ‏מבקש לחזק את ידיהם של אנשי כוחות הביטחון בירושלים וקורא לכולנו להתפלל לרפואתם של הפצועים. את הטרור צריך למגר באגרוף ברזל תוך גדיעת התקווה המניעה אותו. את תומכיו צריך להוקיע ולא לצרף לממשלה".

עוד בנושא:

ראש האופוזיציה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו: "אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחת הנרצח ומתפלל יחד אתכם לרפואת הפצועים בפיגוע הקשה בירושלים. חמאס שעומד מאחורי הפיגוע חייב לשלם מחיר כבד על הרצח הנפשע הזה בלב בירתנו".

יו"ר סיעת הציונות הדתית חה"כ אורית סטרוק בתגובה על הפיגוע בעיר העתיקה: ‏"בזמן שכולנו מתפללים לשלום הפצועים – דובר חמאס מברך על הפיגוע בשערי הר הבית. מה יאמר דובר הזרוע הפוליטית של התנועה האיסלאמית בישראל?".

ח"כ מירי רגב מהליכוד: "הרפיסות המדינית של ממשלת בנט -לפיד וההתנהלות המכילה שלהם כלפי התנועה האסלאמית בממשלה  מראה את סימניה. הטרור מרים את הראש, פיגוע שני תוך ארבעה ימים".

ח"כ מיכל וולדיגר מהציונות הדתית הגיבה לפיגוע ואמרה כי הוא "מזעזע את הלב והנפש. מטר מהכותל, שריד בית מקדשנו. מתפללת לשלומם ולרפואתם של הפצועים. קל נא רפא נא להם!".

וולדיגר הוסיפה ומסרה, כי "אסור למדינת ישראל להפגין חולשה מול הטרור. הביטחון נשחק לו יום אחרי יום מהישיבה בממשלה עם תומכיו של אותו הטרור. רק יד ברזל מול הקמים לכלותנו – תחזיר את ריבונותנו לכל מקום במדינת ישראל. בנט, גנץ ובר לב, זו אחריותכם!"

יו"ר 'עוצמה יהודית' ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לפיגוע הקשה סמוך להר הבית: "רק לפני כשנה בג"צ דחה עתירתי להציב מגנומטרים לערבים כמו ליהודים כחמישים מטר מהר הבית. אם היו עושים זאת התוצאות הקשות היו נמנעות כשהטרור מרים ראש צריך להוריד לו את הראש. מי שמנסה לרצוח יהודים צריך לירות לו בין העיניים ולשלוח מסר לבאים אחריו שזה סופו של כל מחבל".

ח"כ בן גביר הוסיף: "חוסר המשילות של הממשלה מעודד את המחבלים להוציא פיגועים, בינתיים עד שהממשלה תתעורר ותעיף את האחים המוסלמים, צריכים להרוס את ביתו של המחבל ולגרש את בני משפחתו מהמדינה".

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אפס סובלנות לטרור. לצערנו הרב גם ביום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה, אנו מתבשרים על אירועי טרור קשים שלוקחים חיי אדם ומרחיבים את מעגל הפצועים והמשפחות שחייהן משתנים ברגע. פיגוע הירי שאירע הבוקר בעיר העתיקה בירושלים הוא אירוע חמור שאי אפשר להשלים איתו. אני משתתף בצער משפחתו של הנרצח בפיגוע, מייחל להחלמתם המהירה של הפצועים ומחזק את כוחות הביטחון והמשטרה בשטח. אני סמוך ובטוח כי הכוחות יפעלו מהר על מנת לאתר את כל מי שידו בדבר בכדי שניתן יהיה למצות עימם את הדין".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים