שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » המערכת הפוליטית סוערת – "מחבלים הורגים"
תפיסת המחבלים
דקות אחדות לאחר תפיסת המחבלים שביצעו את הפיגוע המחריד בעיר אלעד, חברי כנסת ושרים מתייחסים לאירוע התפיסה ומברכים את כוחות הבטחון
מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי באירוע תפיסת המחבלים | צילום: דוברות המשטרה

דקות אחדות לאחר תפיסת המחבלים שביצעו את הפיגוע המחריד בעיר אלעד, חברי כנסת ושרים מתייחסים לאירוע התפיסה ומברכים את כוחות הבטחון. זעם ברשתות על תפיסת המחבלים בעודם בחיים.

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב: "אני מברך את כוחות הביטחון על לכידת שני המחבלים שביצעו את הרצח באלעד. ביומיים האחרונים פעלו במשותף מיטב הכוחות במשטרה, בשב"כ ובצה"ל כדי להניח עליהם את היד, וכך אכן קרה. הפעילות האינטנסיבית בתוואי שטח מורכב ראויה לכל שבח. נמשיך לרדוף בנחישות אחר דורשי רעתנו כל העת, ובכל מקום, ונגיע אליהם".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בתגובה ללכידתם של המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד: "תפיסתם בחיים מחדדת שוב את הצורך בסל הרתעה הכולל החמרת תנאי כליאה, הרס מיידי ואמיתי של בתים וגירוש משפחות. כצעד ראשון נדרשת הקואליציה לתמוך בהצעת החוק של חברתי אורית סטרוק שעולה היום לוועדת שרים לחקיקה ומבקשת לעגן בחוק את מסקנות וועדת ארדן להחמרת תנאי הכליאה של מחבלים בבתי הכלא בישראל".

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צייץ כעת בחשבון הטוויטר שלו: "אני מברך את כוחות הביטחון על לכידת המחבלים שביצעו את הפיגוע הנורא באלעד. הלוחמים והמודיעין שלנו לא יתנו לטרוריסטים לחמוק מידיהם וימשיכו לפעול בכל האמצעים הנדרשים בכדי לסכל ולטרפד כל פעילות שפוגעת בריבונתנו ובביטחוננו".

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו: "אני מברך את כוחות הביטחון על לכידת המחבלים הרוצחים מהפיגוע באלעד".

שר הדתות מתן כהנא: "מברך את כוחות הביטחון על לכידת שני המחבלים בני העוולה שבצעו את הפיגוע הנורא באלעד. נמשיך לפעול בכל האמצעים כדי לשמור על בטחון אזרחי ישראל".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה ללכידת מחבלים בחיים: "מחבלים הורגים במקום, לא תופסים אותם בחיים. מדובר בפספוס של כוחות הבטחון שיכלו למנוע את החגיגה של המחבלים בבתי הכלא, אם היו יורים בהם ומחסלים אותם. אסור לסכן את כוחות הביטחון, כאשר מדובר ברוצחים עם גרזנים יש סכנה ממשית של כוחותינו ולכן היה מצופה שתינתן פקודה אחת לחסל אותם".

ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) בתגובה על תפיסת המחבלים: "מברך את כוחות הביטחון על תפיסת המחבלים המתועבים, ובתקווה שימוצה עד תום הדין עימם, עם בני משפחתם וכל מי שסייע לרוצחים השפלים".

שרת החינוך וחברת הקבינט המדיני-ביטחוני ד"ר יפעת שאשא ביטון: "מברכת את כוחות הביטחון והמודיעין על תפיסת המחבלים, חיות האדם, שביצעו את הפיגוע האכזרי באלעד. יידע כל מרצח שפל שנגיע אליו, בכל מקום, בכל עת".

ח"כ קטי שטרית (הליכוד): "מברכת את כוחות הבטחון שלכדו את המחבלים השפלים. כעת צריך להביא להצבעה את חקיקת עונש מוות למחבלים. אין טעם שיהנו מקצבה חודשית ותנאים של גיבורים בכלא".

ח"כ יואב בן צור בתגובה לתפיסת המחבלים: "מחזק את ידי כוחות הביטחון על המצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני בעיר אלעד. עם ישראל ראה עין בעין שאין כוחי ועוצם ידי עשה לי החיל ובלי סייעתא דשמייא אין אנו יכולים לעמוד בפני אויבינו, לומדי התורה בתפילתם שומרים על חיילנו היקרים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. עונש מוות למחבלים יימח שימם !! להתחיל יריות מהרגל לברך ואז לירך לבטן ללב ולבסוף בשתי העיניים המתועבות ושבגהנום יימשך סיבלם אמן.
    לקדם חוקים של עונש מוות למחבלים במיידיייי. לירות בהם ולחסל כבר בשטח כהצעת בן גביר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים