שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » המערכת הפוליטית תוקפת את ימינה על הכניעה
בעקבות הפינוי
חברי כנסת מהימין עולים להתקפה בעקבות הפינוי בחומש בזמן כהונת ממשלת בנט-עבאס. ח"כ רגב כתבה: "מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִבַיִךְ מִמֵּךְ יֵצֵאוּ"
נפתלי בנט במליאת הכנסת | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

‏יו"ר סיעת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ מסר בתגובה להריסות בחומש: "אתמול אלו היו גשמי ברכה שהרטיבו אותנו, היום זו היריקה בפרצופם של חמש עשרה אלף איש שצעדו וחיבקו ואהבו וביקשו לא לתת פרס לטרור ולא לפנות את הישיבה בחומש. בנט, שקד, כהנא, אורבך וסילמן תקעו סכין בגב משפחתו של יהודה דימנטמן הי"ד. לא נשכח ולא נסלח".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר: "בנט נותן פרס לרוצחים ורימה משפחה שכולה ואת עם ישראל כולו. ההריסות בחומש הם תמונת ניצחון לרוצחים, המסמנים וי בידיהם והולכים לכלא בתחושת ניצחון".

"הדברים חמורים שבעתיים שבנט הבטיח למשפחה השכולה שיפעל נגד ההריסה בחומש. אם בנט לא מסוגל למנוע את ההרס, הוא אפילו לא ראוי להיות רה"מ אפילו דקה אחת".

ח"כ שלמה קרעי: "הריסת המבנים בחומש היא פשע אישי של בנט ושל כל אחד מחברי הקואליציה הבזויים שלו. סילמן, אורבך, כלפון, שקד, סער, והנדל הצבוע והיהיר שעוד יטיף לנו בשבוע הבא.בשירות התנועה האסלאמית והשמאל האנטי ציוני, הם נותנים פרס לטרור. דמם של הבאים חלילה, אחרי יהודה הי"ד, על ידיו של בנט וחבורתו".

ח״כ מעוז מסר בתגובה: "המשוואה של ממשלת השמאל בראשות בנט, לפיה מפנים מיהודים את המקום בו נרצח יהודי, היא פרס לטרור הרצחני. המשוואה הזאת נותנת לערבים את ההרגשה שהם אדוני הארץ. תרצח יהודי – והיהודים יברחו".

"רבבות מעם ישראל שהגיעו אמש לתמוך בלומדי התורה בחומש, מבינים שהמצב הזה מקולקל. אני קורא לנפתלי בנט, לאיילת שקד, לגדעון סער, לזאב אלקין לניר אורבך ולעידית סילמן: עיצרו את המעשה הנורא הזה".

ח״כ אופיר סופר בתגובה: "בנחישות וברגישות.‏ככה הגיעו חברי הכנסת והשרים של ימינה למשפחתו של יהודה דימנטמן הי"ד.‏נתנו לעם ישראל להתרגש מהעוצמות בחומש והבוקר החלו בהרס.‏תחושה של דז'ה וו‏לרע"ם זה לא היה קורה".

ח״כ קרן ברק בתגובה לפינוי בחומש: "לא ייאמן! אין מילים, ממש כך! יושבים מחבלים ורואים איך האסטרטגיה שלהם פעלה כמו שעון, מטרתם הושגה במלואה. כך ממשלת ישראל מגדלת את הדור הבא של הטרור הפלסטיני".

ח"כ מירי רגב: "מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִבַיִךְ מִמֵּךְ יֵצֵאוּ. הממשלה והעומד בראשה בוש הממשלה בנט נותנים פרס לטרור. במקום להרוס את בתי המחבלים הורסים את בתי המתיישבים והישיבה בחומש. במקום לבנות ולנטוע הם עוקרים והורסים את ההתיישבות. זו ממשלה הפוכה שלא מבדילה בין חבר לאויב, לא מבדילה בין טוב לרע".

הציונות הדתית בעקבות ההרס הנורא בישוב חומש: "עשרות אלפי היהודים שעלו אמש לחומש מבטאים את הערכים, המסירות ואת האמונה בצדקת הדרך. לעומתם, בנט, שקד, אורבך, כהנא ושותפיהם מבטאים את ההפך הגמור: את אובדן הערכים, האנוכיות את המרמה והשקר".

"הם מבינים שהאנרגיות של הציבור המסור שעלה לחומש ואיתו ציבור מאמין גדול נוסף, מסורתי דתי וחילוני, מסוגלים להפיל את הממשלה שהם הקימו עם השמאל הקיצוני ועם הערבים תומכי הטרור.כמו שרון בזמנו, בנט ושקד עברו צד. הם יעשו הכל, אבל הכל, בכדי לשמור על כסאם".

"גם להחריב ישובים בארץ ישראל. ההרס נועד להחליש ולפגוע אך אנו נמשיך.ההיסטוריה והציבור יבואו חשבון עם מי שנלחם בחלוצים של ימינו".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אין מה לתקוף את ממשלת עבאס בנט הכתיר את רעמ ששוה בעיניו לחמאס. עכשיו מבצע משניות חמאס גירוש יהודים חיזוק ערבים בהצלחה בנט עבאסחמאסבחורבן ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים