שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "המפגינים בעד המדינה היהודית הם גלותיים"
אורבך כתב
תנועת המחאה 'הקו האדום' עונים לח"כ אורבך: "מי שהקים ממשלה עם מרצ וקריב שלא יטיף לנו מוסר. הציבור הדתי לאומי יודע להילחם על הערכים המקודשים לו"
ח"כ ניר אורבך | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר סיעת ימינה חבר הכנסת ניר אורבך כתב אמש (חמישי) בקבוצות הוואטסאפ של פעילי מפלגת ימינה כי הליכוד והאיחוד הלאומי רוצים לקחת בעלות על הציונות הדתית, וטען כי המפגינים בעד המדינה היהודית הם "גלותיים".

בתגובה לדבריו אומרים בתנועת המחאה הקו האדום כי מדובר באיוולת של אדם שלא רואה את דבשתו "עשרות אלפי המפגינים ובתוכם רבנים ואנשי רוח שיוצאים להפגנות בכל הארץ לדרוש את השמירה על המדינה היהודית, הם לא כשלון של הציונות הדתית אלא ההמשכיות העתיד והרוח של התנועה שחרטה על דגלה את חיזוק צביונה היהודי של מדינת ישראל" אמרו, והוסיפו כי מי שהקים ממשלה עם ליברמן קריב ומרצ, ומקדם את הרפורמות של גברת יוליה מלינקובסקי שאמרה במילותיה שלה "ניכנס באמאמא של הרבנות" וחולמים על מדינה רב לאומית שלא יטיף לנו על על ראשית צמיחת גאולתנו".

"הציבור הדתי לאומי יודע להילחם על הערכים המקודשים לו, אבל יש כמה עסקנים עם רוח גלותית שכנראה יודעים רק להתכופף ולהתנצל, וכנראה שכחו שאנחנו כבר במדינה משלנו".

'גלותי' אומרים בקו האדום לח"כ אורבך "זה מי שנכנע לגויים, מי שנכנע למנסור עבאס, מי שנכנע לכל מיני מדינות עם אינטרסים פרו פלסטינים בדיוק כמו הממשלה שאתה חבר בה אורבך. אנחנו יהודים, ישראלים, פטריוטים".

בתנועת המחאה הקו האדום מוסיפים כי הם ימשיכו במאבק להפלתה של הממשלה הנוראית הזו שנכשלת כישלון חרוץ בכל פרמטר – בזהות הלאומית, בזהות היהודית, בחינוך, בביטחון, בבריאות בתרבות ואפילו בתחבורה. "זו לא ממשלה זו אסופה של אנשים שרוצים ג׳ובים, אנחנו נמשיך להגיע לצמתים, נמשיך להיאבק כדי להחזיר את המדינה למי שהיא שייכת, לעם ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים