שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » המפכ"ל התייחס לפרשיית ההימורים בב"ב
"לא ננוח"
"בתקופה הקרובה עוד צפויות פעילויות רבות להיחשף לציבור עם גלי מעצרים גדולים ופגיעה אנושה בארגוני הפשיעה" אמר המפכ"ל קובי שבתאי
המפכ"ל קובי שבתאי | צילום: דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי התייחס היום בטקס החלפת מפקד מחוז מרכז לפעילות המשטרה אל מול ארגוני הפשיעה: "הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו. מתחילת השנה זרענו אין ספור פעולות מודיעיניות, חקירתיות ומבצעיות, ולאחרונה, לאחר חודשים של הבשלה, התחלנו לקצור את הפירות".

"לצד הכוח והמשאבים הרבים שאנו מפעילים למיגור הפשיעה, נדרשת גם התחבולה והתעוזה שאותם אני מעודד. פעילות יצירתית, מתוחכמת שלרוב גם נעשית הרחק מעיני הציבור".

"רק במהלך השבוע האחרון חשפנו פעילויות של חודשים רבים בהן החדרנו סוכנים ללב ארגוני הפשיעה. הודות לשוטרים ומפקדים אמיצים הצלחנו להביא לעשרות רבות של עצורים בפרשיות שונות ברחבי הארץ וכאן במרכז, פרשיות שעסקו בסחר רחב בסמים קשים והימורים בלתי חוקיים".

"בנוסף כפי שכבר הדגשתי, הכרזנו מלחמה על כיסם של העבריינים עם תקיפה כלכלית משמעותית שרק בשבוע האחרון גרמה להם לנזקים של מאות מיליוני שקלים. כאן אני יכול לומר – שזו רק ההתחלה".

"בתקופה הקרובה עוד צפויות פעילויות רבות להיחשף לציבור עם גלי מעצרים גדולים ופגיעה אנושה בארגוני הפשיעה. לא ננוח ולא נחדל, אלא נגביר ונעצים את המאבק על הביטחון של כולנו".

כזכור, במסגרת מבצע למאבק בפשיעה כלכלית בלהב 433, יחד עם יחידת יהלום מרשות המיסים, פשטו שוטרים על בתיהם של 13 חשודים תושבי המרכז, ביניהם חרדים תושבי בני ברק שנעצרו. עשרות נוספים עוכבו בחשד למעורבות בארגון וניהול אתרי הימורים בלתי חוקיים ברשת.

עפ"י החשד, ניהלו וארגנו החשודים אתר אינטרנט בארץ שעסק בהימורים "בטים" על תוצאות משחקים בענפי הספורט השונים, במטרה להפיק רווחים כספיים באופן בלתי חוקי באמצעות סוכנים, אשר שימשו "צינור" להעברת הכספים של המהמרים למנהלי האתר, תוך שימוש בעסקי חלפנות כספים (צ'יינג') לביצוע עבירות של הלבנת הון, עבירות על פי חוק איסור הלבנת הון ועבירות מס, בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים