שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » המצלמות תיעדו את רגע התאונה בכביש 4
הסחת דעת
בסרטון ניתן לראות כי ברגע של היסח דעת הנהגת מהרכב פונה הישר לתוך האוטובוס שנסע מימינה. בנס האירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש
זירת התאונה בכביש 4 | צילום: צילום מסך
התאונה בצד שמאל של הכביש (הנגדי) |
צילום: נתיבי ישראל

המרכז הלאומי לניהול תנועה בחברת נתיבי ישראל מפרסמת לפני זמן קצר תיעוד מהמצלמות מרגע תאונה שהתרחשה הבוקר בכביש 4, סמוך לעיר ראשון-לציון. בסרטון ניתן לראות כי ברגע של היסח דעת הנהגת מהרכב פונה הישר לתוך האוטובוס שנסע מימינה. בנס האירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש.

דניאל פובך, בקר התנועה הראשי של המרכז הלאומי לניהול תנועה בחברת נתיבי ישראל: "בשעה 09:18 ניטרנו בזמן אמת את התאונה, אליה מיד שיגרנו את כוחות ההצלה ובמקביל את צוותינו ההנדסיים שיאפשרו להשיב מחדש לתנועה את אחד הכבישים המרכזיים והעמוסים במדינה".

"מקומם נורא לראות איך שניה של היסך דעת, לרוב כתוצאה משימוש בטלפון הנייד, גורמת פעם נוספת לתאונה דרכים מיותרת אשר בנס הסתיימה ללא אובדן חיי אדם. אנו בחברת נתיבי ישראל משקיע מיליארדי שקלים בתשתיות תחבורה מהבטוחות והמתקדמות בעולם, אך אין זה תחליף לאחריות האוחזות והאוחזים בהגה, כולנו, אשר חיינו וחיי סובבנו בידנו! בואו ניקח אחריות".

פובך בקריאה נרגשת לנהגים: "אנא מכם, האחוזות והאוחזים בהגה- בואו ניקח אחריות. רגע קטן של היסח דעת עלול לעלות בחיי אדם, חיי היקרים לנו מכל."

הצטרפו ועקבו אחר
עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים