שיתוף
תגובות
חדשות » המשותפת ליועמ"ש: פתח בחקירה נגד בן גביר
תלונות הדדית
לאחר טענת התקיפה אמש מצד מאבטח כנגד ח"כ בן גביר פנתה היום הרשימה המשותפת ליועמ"ש על מנת שזה יורה לפתוח בחקירה כנגד יו"ר עוצמה יהודית
אביחי מנדלבליט | צילום: באדיבות ישראל היום

אם עוד לא ראינו את שיאן של התלונות ההדדיות של בן גביר והמשותפת אז הנה הגיע אמש האירוע בגני התערוכה בו לטענת ח"כ בן גביר אוים ע"י מאבטח ערבי ונאלץ לשלוף את נשקו האישי, היום כבר פנתה הרשימה המשותפת במכתב ליועמ"ש בדרישה לפתוח בחקירה נגד ח"כ איתמר בן גביר בעקבות התקרית המתועדת במהלכה שלף אקדח ואיים על שני מאבטחים ערבים בחניון אמש.

עוד פנו חברי הרשימה המשותפת לקצין הכנסת בדרישה לשלול מחה"כ בן גביר את רישיון הנשק שנתן לו. מהרשימה המשותפת נמסר: "בן גביר הוא מצית סדרתי וטרוריסט מורשע שכל מטרתו היא הסתה לאלימות והבערת השטח. שיטת הפעולה שלו ברורה: אמירות מסיתות ומעשים אלימים ופרובוקטיביים אותם הוא דואג לצלם ולהפיץ ברשתות החברתיות ולתומכיו בארגון להב"ה, כדי להוות להם דוגמה ולעודד אלימות וטרור".

מתוך הפנייה: "אין כל ספק שמדובר באדם מסוכן שאינו מסתפק בהסתה מילולית- שהיא כשלעצמה מדרבנת אנשים לנקוט בפעולות פיזיות אלימות- אלא באדם שעלול להוציא את ההסתה לפועל במו ידיו".

גם יו"ר הסיעה ח״כ סמי אבו שחאדה כתב בציוץ בטויטר "מי יקשור את השור הזועם הידוע בשם איתמר בן גביר? למה מותר לו להוביל את מסע ההסתה הגזעני כלפי הערבים וניתנת לו יד חופשית בהובלת כנופיית טרור יהודי ומסע איומים והפחדה באופן קבוע? השר לביטחון פנים הוא האחראי על השור הזה, והוא שאמור לשאת באחריות ממה שיכול לקרות כתוצאה למעשיו".

יצויין כי היום בשעות הצהריים בעקבות האירוע אמש, קצין הכנסת יובל חן זימן את ח"כ איתמר בן גביר לשיחת ריענון נהלים ולהערכת מצב לגבי האיומים הנשקפים לחייו.

היום, בעקבות ניסיון התקיפה אמש בו איימו שני "מאבטחים" ערבים לתקוף את יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בכניסתו לאירוע בגני התערוכה בתל אביב, הציג ח"כ בן גביר את תיעוד האיומים נגדו בתקופה האחרונה.

כך לדוגמא, נכתב לבן גביר כי הוא ברשימת התנקשות, כי זמנו אוזל, וכי ישברו לו את הרגליים. עוד נכתב כלפי בן גביר: "תהיה גבר ותצעד מחר לבד ונראה אם תחזור הביתה", "ביבי ובן גביר צריכים להיתלות על העץ הכי גבוה", "תבוא ונטפל בך", ו-"אתה לא יותר חזק מרחבעם זאבי, לא חסר מתאבדים בדואים".

ח"כ בן גביר מסר בתגובה כי: "אלו רק חלק מהאיומים נגדי, ואני בטוח שאם הייתי חבר כנסת מהקואליציה הייתי מקבל אבטחה צמודה. כל אותם אלו שמבקרים היום את זה שהגנתי על עצמי באמצעות הנשק, שתקו כשאיימן עודה תקף אותי וכשזרקו עלי אבנים בצפון, והיו שמחים שאני אפגע".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים