שיתוף
תגובות
חדשות » המשטרה הטילה "מצור" במירון- החשמל נותק, אלפים גורשו
מהומה בהילולא
אלפי חרדים שהגיעו למירון לרגל הילולת משה רבינו, גורשו באלימות ברוטאלית על ידי המשטרה. אחרי שמהנדסי חשמל הודיעו למחוז צפון כי במקום- ליקויי בטיחות חמורים
ראש חודש ניסן במירון | צילום: שלומי טריכטר

ציבור של מאות אברכים ובני ישיבות, נשים וטף שהגיעו לאתרא קדישא מירון לכבוד הילולת משה רבינו ע"ה, גורשו על ידי כוחות גדולים של משטרת ישראל שנערכו מבעוד מועד אחרי שנודע להם על אלפי חרדים שעושים את דרכם למקום הקדוש.

התושבים במקום סיפרו כי השוטרים סילקו מהאתר הקדוש משפחות שלימות תוך הפעלת כוח ואף אלימות, כאשר אנשי משטרה לבושים אזרחית, משקיפים מכל נקודה לוודא שאיש אינו מצליח לחמוק לציון עצמו.

אחרי העימותים שהתרחשו שעה ארוכה, וחילופי מילים קשות בין שוטרים לאנשים האומללים והיגעים מהדרך הארוכה, המשטרה העלתה את דרגת הברוטאליות וניתקה ללא כל התראה את אספקת החשמל לכל חלקי המתחם.

גורמים במערכת הפוליטית החרדית רומזים כי מדובר בבלון ניסוי שעורכת המשטרה לקראת האירוע המשמעותי באמת. חלק מהגורמים אף טענו כי גם הכללים הנוקשים ואנטי דתיים עליהם החליטה המשטרה על מנת להרחיק כמה שיותר יהודים ממירון בלג בעומר, יוקשחו עוד יותר סמוך להילולת הרשב"י, מה שבלי ספק יוביל לתוהו ובוהו סביב מירון.

הוא ממשיך ומסביר כי המשטרה פועלת בחוסר היגיון, כי אם היא לא תאפשר ליהודים להיכנס למתחם עצמו, מאות אלפים יתגודדו מסביב ומחוץ ליישוב, כך שלדבריו: אסון חמור עלול לקרות מחוץ למירון, והאשמה תהיה של משטרת ישראל בלבד.

מהנדסי חשמל במחוז צפון מסרו למשטרת ישראל כי האחראים על האירוע לא עמדו בזמנים שהוקצו להם, ולכן ככל הנראה לא תתקיים שום פעילות בתוך המתחם הקדוש, ואלפי יהודים מרי לב וילדים מאוכזבים יאלצו לשוב לביתם אחרי שלא זכו השנה לפקוד את הציון.

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. כתבה מגמתית שמתארת רק את צד החרדים. מתעלמת לחלוטין מהסכנה במקום שאינו מתאים להמון שמגיע אליו. היא מתעלמת מכך שכולם קבלו הודעות מקדימות שלא להגיע למקום , אבל בעלי עניין , הסיתו את החרדים להגיע והפעלת הכוח לעצרם שרתה את מטרתם.

  2. אכזבה עמוקה, מבישה, חוסר כבוד, חוסר מעש בתיקון הליקויים, במקום הקדוש ביותר לכל עמ"י ובעיקר לציבור המסורתי, דתי וחרדי!!!!
    מתביישת וכואבת את הביזיון הנוראי!!!
    יש כבוד לערבים, לבעלי החיים ולכל אדם באשר הוא. אך הציבור הדתי חרדי משוקץ וכך אמונותיו.
    עצוב מאד שכך!
    אך לא לעולם חוסן.

  3. רשב"י יפרע מהם
    מלחמה לה' בעמלק
    ירוצץ רשב"י את ראש הנחש ויעלו לציון מושיעים במהרה
    מירון סוד הגאולה ולכן המלחמה כאן ואוי לכם מרשיעי ברית מלחכי פיכנה הסוגדים לפריץ הלבושים כחרדים קרוב יום ה' קרוב מאד וליהט אותם כל עושי רשעה.

  4. אם יש אכן ליקויי בטיחות חמורים אז באמת אסור מדאורייתא להכנס למקום.
    חמירא סכנתא מאיסורא
    נכון שאנחנו תחת ממשלת שמד, אבל זה לא מתיר לעבור ברמזור אדום.
    שאלתי אישית לפני שנים את מרן שר התורה ר' חיים שליטא אם מותר לעבור את המהירות המותרת ע"פי חוקי המדינה והשיב לי שאסור משום סכנה. וה"ה לכאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים