שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » המשטרה חוקרת סרטון הסתה נגד ח"כ בן גביר
לאחר איומים רבים
על פי חשד המשטרה, האיש שצולם מסית ומקלל את ח"כ בן גביר הוא אדם שתוי ששוכנע על ידי גורמים עבריינים מהפזורה הבדואית להצטלם לסרטון
איתמר בן גביר | צילום: Barak Shacked, שאטרסטוק

המשטרה פתחה הבוקר (א') בחקירה בעקבות סרטון הסתה שפורסם נגד ח"כ איתמר בן גביר, לפי החשד כי מדובר באדם שתוי שגורמים עבריינים מהפזורה הבדואית שכנעו אותו להקליט את הסרטון ופרסמו אותו ברשת החברתית טיקטוק.

המשטרה חוקרת את הסרטון שהופץ בו נשמעים דברי הסתה, קללות בצורה בוטה ודברי הסתה נגד ח"כ איתמר בן גביר. בסרטון פנה אדם בשמו של ח"כ בן גביר אותו כינה חזיר, קילל את אמו של בן גביר והזהיר אותו לא להתעסק עם הבדואים בדרום והוסיף וקילל בקללות גסות תוך איומים כלפיו.

על פי חשד המשטרה, האיש שצולם מסית ומקלל את ח"כ בן גביר הוא אדם שתוי ששוכנע על ידי גורמים עבריינים מהפזורה הבדואית להצטלם לסרטון במטרה להסית ולהכפיש את בן גביר.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "אין ספק שאם שם משפחתי לא היה בן גביר, המשטרה הייתה מתייחסת בצורה אחרת ועוצרת את האדם המסית ואת שולחיו תוך שעה".

ח"כ בן גביר הוסיף: "במכשיר הטלפון שלי, מצטברות מהרשתות החברתיות מידי חודש עשרות הודעות מאיימות, אך למרבה התדהמה, עד היום לא הוגש אפילו לא כתב אישום אחד. על פניו נראה שתקבלה החלטה להפקיר את חיי והסחבת בטיפול בהסתה נגדי, היא מעשה מכוון".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. הפורעים הפושעים הבדואים הרימו ראש בגלל הממשלה המוסלמית הפלישטינית
    וזה רק ההתחלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים