שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » המשטרה משיבה את החפצים של הנספים
מזהים?
ישנם עשרות מגבעות, נעליים, משקפיים במצבים ופרטי לבוש שונים. בימים אלו נעשה מאמץ להשיב את כלל הפריטים למשפחות ולשם כך קיים מוקד מיוחד לפניות הציבור
הכובעים של נספי מירון | צילום: דוברות המשטרה

חודש חלף מאז הארוע הטראגי במירון ובידי משטרת ישראל נותרו עשרות רבות של פירטי לבוש של מי שהיה במקום.

לאחר חודש ימים של עבודה מאומצת הצליחו השוטרים לאתר ולהחזיר עשרות רבות של תשמישי קדושה, טלפונים, תמונות כרטיסי אשראי שעונים ועוד פריטים שונים למשפחות ההרוגים. המפגשים של השוטרים עם בני המשפחות הציף רגשות רבים, ולמשפחות רבות הפריטים הללו מהווים זיכרון מוחשי ואחרון מיקירם,
אולם למרות המאמץ החקירתי הרב נותרו בידי המשטרה עשרות פריטים שונים שלא מזוהים. לשוטרים העוסקים במלאכה ברור כי ישנם פריטים החשובים ביותר למשפחות השונות.

המשקפיים של נספי מירון

מבדיקה של הפריטים עולה כי ישנם עשרות מגבעות מסוגים שונים, זוגות נעליים, עשרות זוגות משקפיים במצבים שונים ופרטי לבוש שונים. בימים אלו נעשה מאמץ להשיב את כלל הפריטים למשפחות ולשם כך קיים מוקד מיוחד לפניות הציבור שמספרו : 08-9545345. המוקד ביחידה כלכלית בלהב של המשטרה פועל בימים א-ה בין השעות 09:00-15:00.

הציבור נקרא להתקשר ולמסור למוקד על הפריטים השונים אותם הוא מחפש על מנת שהחוקרים יצליחו לזהות אותם ולהחזירם. במשטרה מדגישים כי קיימת חשיבות גדולה להתקשר מהר ככל הניתן מאחר וחלקם של הפריטים במצב מורכב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים