שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » המשטרה עצרה חשוד בונדליזם בקרעטשניף
רחובות
החשוד תושב השכונה מעורער בנפשו • במצלמות האבטחה נצפו מספר אנשים נוספים • התושבים " הכתובת הייתה על הקיר, התעלמות של המשטרה"
החשוד בשעת מעשה | צילום: באדיבות המצלם

המשטרה עצרה את החשוד בונדליזם בשבת בקרית קרעטשניף ברחובות. כך דווח הלילה ב'בחזית'. החשוד תושב השכונה, מעורער בנפשו. המשטרה אישרה את הדיווח והודיעה כי תבקש היום הארכת מעצר, בנוסף, במשטרה נבדקים כיווני חקירה נוספים, שכן במצלמות האבטחה נצפו מספר אנשים נוספים שהשתתפו ככל הנראה במעשה הנפשע.

כזכור, במהלך השבת הושחתו עשרות רכבים של תושבים בעיר, צמיגיהם נוקבו ונחרט עליהם באמצעות סכין, כתובות שכללו צלבי קרס ואותיות SS בשילוב הסיסמה "הסוף" – סיסמת הבחירות של אביגדור ליברמן. בין הרכבים, רכב המשמש את האדמו"ר מקרעטשניף, של ראש העיר וכן של חבר המועצה פנחס הומינר.

בצאת השבת, התושבים פנו למצלמות האבטחה במקום ונדהמו לראות כי מדובר בשכן מוכר שאינו שומר תומ"צ המעורער בנפשו ומציק רבות לתושבי האיזור.

"אנחנו גרים באותו בלוק, מדובר באדם שחי על כדורים ומעורער בנפשו והסיפורים איתו חוזרים על עצמם, הוא צורח בביתו, כשבאו לעצור אותו, הוא נעל את הכניסה והשוטרים נאלצו להיכנס אליו מהמרפסת, בסופו של דבר החשוד נעצר בשעה 02:30 בלילה, כשהוא אזוק בידיים ורגליים", סיפר מ' תושב האיזור ל'בחזית'.

השכנים אף מוסיפים ואומרים כי "הכתובת הייתה על הקיר, ומדובר ברשלנות של המשטרה לאחר שבפורים החשוד אף הצית מגילת אסתר בסמוך לבלוני גז תוך כדי סכנת חיים מיידית לתושבים באיזור, מדובר פה בהעלמת עין והתעלמות מוחלטת של המשטרה".

ראש העיר רחמים מלול מסר: "לא ניתן לאף אחד לפגוע כך בביטחון האישי ובביטחון הרכוש בעיר שלנו" .

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים