שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » המשטרה פשטה שוב על חתונה חרדית
אכיפה סלקטיבית
שוטרים פשטו הערב על חתונה חרדית שנערכה ביישוב תירוש וקנסו את מפיקי האירוע כמו גם את נותני השירותים ביניהם הזמר מידד טסה שנקנס במקום ב-5,000 שקלים
תגיות:
מידד טסה בעימות עם השוטרים | צילום: באדיבות המצלם

הערב זה קורה שוב: שוטרים פשטו על חתונה חרדית שנערכה הערב בהתאם להנחיות בשטח פתוח במושב תירוש וקנסה את מנהלי ומפיקי האירוע בטענה כי הם הפרו את ההנחיות – כך דווח ב'כיכר השבת'.

בשונה מאירועים דומים, במהלכם בחרו השוטרים לקנוס רק את מנהלי האולם. הפעם קנסו השוטרים באופן תקדימי גם את האמנים שהופיעו במקום – למרות שהשתתפותם באירוע הותנתה בשמירה קפדנית על הנחיות הריחוק החברתי.

בסרטון שרץ ברשת בשעה האחרונה תועד הזמר מידד טסה כשהוא מסביר לשוטרים כי ההנחיות לא הופרו וכי הוא לא מבין על מה ולמה ניתנו הדו"חות, כמו גם ההחלטה להשבית את השמחה.

מטעמו של מידד טסה נמסר בתגובה: "כמי שנמנה על רשימת האמנים מהשורה הראשונה, מקבל מידד טסה עשרות פניות להופיע באירועים מדי שבוע. החל מפרוץ נגיף הקורונה מסרב מידד להופיע באירועים שאינם מתקיימים בהתאם להנחיות, וזאת לאחר התייעצות עם רבותיו".

"באירוע הספציפי שתועד הערב כשמידד מקבל דו"ח, התנהלה החתונה בהתאם להנחיות, בשטח פתוח, עם קהל מצומצם בתוך קפסולות. מידד הופתע לנוכח ההתנהלות השערורייתית של השוטרים ופנה ובצדק לבקש תשובות והסברים להפרעה המיותרת כל כך לשמחת חתן וכלה".

"יצוין כי מאז תחילת משבר הקורונה מתמודדים האמנים עם משבר חסר תקדים, בשל אי היכולת להופיע ולהתפרנס. כעת מתברר, כי גם ההופעה בהתאם להנחיות אסורה, וזאת אך ורק בשל היות האמנים חרדים שומרי תורה ומצוות", לשון התגובה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים