שיתוף
תגובות
חדשות » המשך המעצרים ביו״ש: לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו הלילה 8 מבוקשים
שובר גלים
לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו הלילה במספר מוקדים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון, בין היתר בכפרים א-רם, סילוואד, אל ערוב ובעיר חברון
לוחמי צה"ל בפעילות מעצרים ביו״ש | צילום: דובר צה"ל

בפעילות הכוחות בכפר עזריה ובמחנה הפליטים אלעידה שבמרחב החטיבה המרחבית עציון, נעצרו שלושה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור. בכפר עזריה הלוחמים איתרו והחרימו נשק בלתי חוקי מסוג "קרלו", תחמושת ומדי משטרה.

הכוחות פעלו גם בכפר צידא ובמחנה הפליטים טול כרם שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה ועצרו שני מבוקשים נוספים החשודים בפעילות טרור.

הלוחמים עצרו גם מבוקש בכפר יטא שבמרחב החטיבה המרחבית יהודה, איתרו והחרימו שני נשקים בלתי חוקיים מסוג M-16 ושני אקדחים. הכוחות פעלו גם בכפרים אבו קש ואל מועייר שבמרחב החטיבה המרחבית בנימין ועצרו שני מבוקשים.

במהלך הלילה נעצרו 8 מבוקשים. המבוקשים ואמצעי הלחימה שנתפסו הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותינו.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. המשך עצירת חשודים בשייכות לארגוני טרור ביהודה ושומרון הוא בזבוז זמן ומשאבים. תמיד יימצאו מחליפים לעצורים, כי רוב הפלסטינים מעונינים לסלק אותנו מכאן, כולל רוב ערביי ישראל. לכן אני מציע כי יחוקק חוק בישראל, גם אם הוא אינו דמוקרטי במיוחד, אך הוא חיוני למדינה אשר אויבנו מתגוררים בתוכם ורוצים לחסלה. החוק יאפשר לגרש כל אדם המסית נגד קיום מדינת ישראל כמדינת העם היהודי, לעזה, שיש לראותה כמדינת הפלסטינים כיום. גם אזרחי ישראל המסיתים נגד המדינה, תבוטל אזרחותם, ויגורשו למדינת עזה. בני משפחותיהם בישראל יוכלו להפגש איתם בכל מקום אחר בעולם, אך לא בישראל, או במדינות אויב בהן אסור לאזרחי ישראל להגיע. בנוסך: אנו מאכילים ומפרנסים את אויבנו הרוצים להשמידנו. לכן אסור ליהודים במדינה להעסיק ערביי מדינת ישראל, ובוודאי תושבי עזה, אשר אינם מכירים במדינה כמדינת העם היהודי, והדורשים זכויות לאומיות לעמם במדינת ישראל. על ממשלת ישראל לעודד הבאת עובדים זרים מהמזרח הרחוק, אשר בהדרגה יחליפו את הידיים העובדים של הערבים תומכי הטרור בחיים בארץ ישראל. טמנם בטווח הקצר, הדבר יגביר הטרור, ואנו נצליח לךהתמווד איתו, אך בטווח הארוך, הם ייאלצו להגר ולמצוא פרנסה מחוץ לארץ ישראל. במדינת ישראל, כולל שטחי C ביהודה ושומרון, ואולי שטחים נוספים שם, ישהו רק מיעוטים המכירים בישראל כמדינת העם היהודי, ואינם תומכים בטרור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים