שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "המשפטנים רואים את ישראל ככובש זר"
אייכלר עוקץ
"עלינו לחזק את יהודי ארץ הקודש באמונת אבותיהם, ויחזקו בליבם את התורה שהיא נתנה לנו את הארץ הזאת. זה הפתרון האמיתי למצב הביטחוני השורר בארץ" אמר אייכלר
ח"כ ישראל אייכלר | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

וועדת החוץ והביטחון של הכנסת התכנסה לדיון פתוח יחד עם הוועדה לביטחון הפנים כדי לדון במצב הביטחוני בתקופת חודש הרמדאן. לאחר הדיון הפתוח הייתה אמורה להתקיים ישיבה סגורה של חברי הוועדה בלבד, אך בשל התארכות הצרמוניה התקשורתית שנוצרה סביב הדיון, בוטל הדיון הסגור והרגיש.

חבר הוועדה ח"כ ישראל אייכלר יצא בעקבות ביטול הדיון הסודי ואמר: "הציעו כאן סיבות שונות למצב הביטחוני. זה אומר שצריכים עוד אלפי חיילים, השני אומר שצריכים לתת הקלות לפלסטינים, השלישי אומר שיש להכביד על הפלסטינים, אבל הסיבה האמיתית היא פשוטה הרבה יותר: יש כאן עם אחד שמשוכנע בצדקת דרכו. זה העם הפלסטיני שמאמין בלב שלם שזו ארצו ומולדתו. ולעומתו, רבים ממנו מהישראלים אינם מאמינים רח"ל בהשם ובתורתו שבלעדיה אנחנו כובשים זרים".

ח"כ אייכלר הוסיף: "איך אתם רוצים שחייל ששומע כל היום דברי כפירה בכלי התקשורת הצבאיים והאזרחיים, שאין תורה ואין אמונה "אמר רשע בליבו אין אלוקים" רח"ל. הוא רואה שראשי השלטון נלחמים להכניס חמץ לבתי החולים בעיצומו של הפסח, באיזה ניכור ילחם אחר כך על זכותו בארץ הקודש? לפלסטיני יש מניע עמוק יותר, חזק יותר, ואמוני יותר. ולכן גם אם הוא ירוד בכמות ובאיכות, הוא איבד את הפחד מפני הכובש הגדול והחזק.

"עלינו לחזק את יהודי ארץ הקודש באמונת אבותיהם, ויחזקו בליבם את התורה שהיא נתנה לנו את הארץ הזאת. זה הפתרון האמיתי למצב הביטחוני השורר בארץ. "כי לא בחיל ולא בכח כי אם ברוחי אמר ה'".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים