שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » המתפ"ש גינה שימוש בסמלים נאצים
במאחז אביתר
"זה לא מבטא את ערכיה של החברה האנושית בכלל, בטח לא של הפלסטינים. אלה סמלים שמחזירים לתקופה האפלה בהיסטוריה האנושית" כתב בפוסט
ההתפרעויות, אילוסטרציה

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, גינה היום (ראשון) בדף הפייסבוק של מתפ"ש בשפה הערבית ("אלמונסק") את השימוש בסמלים נאצים בהפרות הסדר האלימות בכפר ביתא שבשומרון.

תרגום דבריו של מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן: "אנו מגנים בתוקף את השימוש בסמלים נאצים במחאות האלימות של המתפרעים ליד כפר ביתא. זוהי חציית קו אדום שנוגד את ערכי המוסר והאנושות".

"זה לא מבטא את ערכיה של החברה האנושית בכלל, בטח לא של הפלסטינים. אלה סמלים שמחזירים לתקופה האפלה בהיסטוריה האנושית- בושה לכל מי שלקח חלק באירוע שכזה. כל השוואה בין רעיונות הנאציזם לרעיונות הציונות מעידה על בורות מבחינה היסטורית ומוסרית. מדובר במעשה פסול ואנו קוראים לגינוי חריף גם בחברה הפלסטינית".

כזכור, אמש הגיעו מאות פורעים ערבים סמוך למאחז אביתר שפונה לפני כחודש והחלו מפרים את הסדר במקום – תוך סיכון חייהם של חיילי צה"ל. במהלך המחאה וההתפרעויות, הקימו הערבים במקום מייצג בצורת מגן דוד כשבתוכו צלב קרס – והציתו באש את המייצג.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים